Iranian Agriculture News Agency

شهروندان در کاشت درخت منزل خود حق انتخاب دارند

شهروندان طی هفته درخت‌کاری در کاشت درخت منزل خود که در راستای اجرای طرح "هر خانه یک درخت" انجام می‌شود، حق انتخاب دارند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از تنوع درختان مثمر در طرح هر خانه یک درخت در سال جاری خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند از میان درختان پیشنهادی درخت مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

عباس زارع ایجاد فضای سبز را از وظایف ذاتی شهرداری بیان کرد و افزود: شهرداری بر اساس وظیفه خود، موظف است سالانه جهت نشاط و شادابی شهروندان فضای سبز شهری را توسعه دهد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه همه‌ساله در هفته درخت‌کاری به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

کرج قابلیت کاشت درختان مثمر و غیرمثمر را دارد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج قابلیت شهر کرج را در کاشت درختان مثمر و غیرمثمر مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اکثر گیاهان به‌جز گیاهان مناطق گرمسیری در کرج قابل رشد هستند.

زارع در پایان با مناسب دانستن شرایط اقلیمی شهر کرج برای کاشت گیاهان، تصریح کرد:‌ با تنوع در کاشت گیاهان می‌توان شاهد شهری زیبا و متنوع بود که این موضوع باعث ارتقاء سطح روحیه شهروندان نیز می‌شود./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-911215-04

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید