Iranian Agriculture News Agency

برگزاری سومین همایش ملی انرژی، سوخت و محیط زیست در کرج

دبیر سومین همایش ملی انرژی، سوخت و محیط زیست از برگزاری سومین همایش ملی انرژی، سوخت و محیط زیست در کرج در شهریورماه سال آینده خبر داد.

فریده قوی‌پنجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: به علت تراکم همایش‌های برگزارشده در اردیبهشت‌ماه سال آینده و تداخل همایش انرژی، سوخت و محیط زیست با همایش‌های دیگر در پژوهشگاه مواد و انرژی، زمان برگزاری این همایش از 17 و 18 اردیبهشت‌ماه سال آینده به روزهای 26 و 28 شهوریورماه تغییر یافت.

وی افزود: از آنجا که این همایش به لزوم تداوم منابع و تأمین منابع جدید سوخت و انرژی و با تأکید بر مباحث زیست محیطی مربوطه از اهمیت خاصی برخوردار است، این تغییر زمان اتفاق افتاد.

دبیر سومین همایش ملی سوخت، انرژی و محیط زیست خاطرنشان کرد: این همایش با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تبادل نظر و انتقال تجربیات پژوهشگران حوزه انرژی و محیط زیست، معرفی فناوری‌های نوین در زمینه استفاده از سوخت‌های جایگزین، شناسایی فرصت‌های تازه برای بهره‌گیری از پتانسیل علمی و صنعتی کشور در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر، ایجاد بستر مناسب برای تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های سازگار با محیط زیست در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار خواهد شد.

قوی‌پنجه ادامه داد: این همایش با همکاری متقابل پژوهشگران و مدیران اجرایی در بخش انرژی، با هدف ترسیم چشم‌انداز آتی و آینده‌پژوهی انرژی در کشور، معرفی و شناخت پتانسیل‌های طبیعی و اقلیمی استان البرز برای بهره‌گیری از انرژی‌های پاک، شناسایی و تقدیر از واحدهای صنعتی و خدماتی برتر در زمینه بهره‌گیری پاک از سوخت و انرژی برگزار خواهد شد./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-911216-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید