Iranian Agriculture News Agency

به میزبانی شهرداری زاهدان برگزار شد؛

نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مدیران عامل فضای سبز کلانشهرهای کشور

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از برگزاری نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مدیران عامل فضای سبز کلانشهرهای کشور در زاهدان خبر داد.

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی، این جلسه تخصصی طی دو روز متوالی در تاریخ‌های 28 و 29 فروردین‌ماه جاری به میزبانی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان در این شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دستورات این جلسه افزود: بررسی نحوه ارتباط مالی و معاملاتی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری همچنین گفتگو درباره ضرورت یا عدم ضرورت تدوین آیین‌نامه مالی سازمان ازجمله محورهای مهم برگزاری نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مدیران عامل فضای سبز کلانشهرهای کشور است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: بحث و تبادل نظر در مورد مشکلات سازمان با امور مالیاتی و رسیدن به راهکارهای کارآمد و عملی درباره رفع آن از دیگر محورهای این نشست تخصصی است.

زارع ادامه داد: در این جلسه همچنین درباره بررسی نحوه عملکرد هر شهر به منظور ایجاد وحدت رویه مبنی بر تهیه شناسنامه باغ‌ها و پلاک‌کوبی درختان، مندرج در قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهر ها گفتگو خواهد شد.

وی از دیگر سرفصل های این نشست را ارائه تقویم آموزشی فضای سبز کلانشهرها و تصویب آن عنوان کرد و یادآور شد: کارشناسان حاضر در جلسه نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات کارآمد درباره چگونگی تدوین و ارائه این تقویم آموزشی اقدام می‌کند.

زارع از برگزاری کارگاه آموزشی طی این دوره نشست تخصصی مدیران عامل فضای سبز کلانشهرهای کشور خبر داد و تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با عنوان "اصول طراحی فضای سبز در مناطق خشک" برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه، مدرس این کارگاه آموزشی فتحی است، اظهار داشت: این کارگاه مورخ 28 فروردین‌ماه رأس ساعت 8:30 به مدت دو روز برپا می‌شود./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-920123-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید