Iranian Agriculture News Agency

افزایش ایمنی پارک‌های کرج/ مراحل پایانی تدوین طرح جامع فضای سبز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر افزایش ایمنی پارک‌های این کلانشهر تأکید کرد و از انجام مراحل پایانی تدوین طرح جامع فضای سبز این کلانشهر خبر داد.

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: هم‌اکنون پارک‌های مختلفی در مناطق 12 گانه شهرداری کرج در حال احداث است که باید به افزایش ایمنی پارک‌ها توجه وی‍ژه‌ای کرد.

وی بر نصب وسایل بازی استاندارد در پارک‌های این کلانشهر تأکید کرد و افزود: پیمانکاران باید دستگاه‌های غیرایمن را از تولید و توزیع‌کنندگان تحویل نگیرند.

لزوم هدفمندی هزینه‌های آب در مناطق 12 گانه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از مسئولان فضای سبز مناطق 12 گانه خواست تا فکر و ایده‌های جدید به‌منظور توسعه فضای سبز در این کلانشهر ارائه دهند و خاطرنشان کرد:‌ یکی از موضوعات مهم در مناطق، هدفمندی هزینه‌های آب است.

زارع ادامه داد: در این زمینه باید آبرسانی و آبیاری فضاهای سبز در مناطق از طریق لوله‌کشی انجام شود و طی چند ماه آینده دیگر آبرسانی فضای سبز با تانکر انجام نشود.

کشیک‌های بعدازظهر در مناطق فعال شود

وی بر حفظ نباتات در شهر و نحوه هرس درختان نیز تأکید کرد.

زارع تصریح کرد:‌ به‌منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات در این حوزه، مناطق 12 گانه باید کشیک‌های بعدازظهر را نیز فعال کنند.

مراحل پایانی تدوین طرح جامع فضای سبز کرج

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج به تهیه و تدوین طرح جامع فضای سبز کرج اشاره کرد و یادآور شد: هم‌اکنون تدوین این طرح مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که امید می‌رود تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری به اتمام رسد.

زارع در پایان تأکید کرد: پس از اتمام این طرح، ملاک عمل تمام مناطق 12 گانه در حوزه فضای سبز این طرح جامع است./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-920209-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید