Iranian Agriculture News Agency

ارتقاء فرهنگ شهروندان برای حضور در پارک‌ها/ کاهش معضلات اجتماعی در بوستان‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از کاهش معضلات اجتماعی در بوستان‌ها و پارک‌های این کلانشهر خبر داد و گفت: برای ادامه این روند، ضروری است که فرهنگ شهروندان برای حضور در پارک‌ها افزایش یابد.

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب افزود: یکی از اولویت‌های این سازمان، ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات و فرهنگ شهروندان در پارک‌ها است که در این زمینه طی سال‌های گذشته اقدامات مؤثری در راستای تحقق این مهم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع پارک بدون دخانیات یکی از محورهای این مهم است که سعی شده از فروش دخانیات مانند سیگار و قلیان در پارک‌ها و بوستان‌ها جلوگیری شود.

ارتقاء سطح امنیت پارک‌های کرج

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج ادامه داد: در این زمینه باید بسترهای لازم برای ارتقاء سطح فرهنگ شهروندان فراهم شود که تاکنون در این بخش موفق بوده‌ایم.

زارع با اشاره به ارتقاء سطح امنیت پارک‌های بزرگ در کرج تصریح کرد: پارک شهیدچمران یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های این کلانشهر است که در گذشته به محل ناامنی تبدیل شده بود.


کاهش چشمگیر معضلات اجتماعی در پارک‌ها

وی یادآور شد: در این زمینه طی سال گذشته با اجرای طرح بهسازی و بازسازی پارک چمران، این پارک از حالت گذشته خارج و به محلی امن و مفرح برای حضور خانواده‌ها و شهروندان تبدیل شده است.

زارع در پایان از رضایت شهروندان از اجرای طرح بازسازی و بهسازی پارک چمران خبر داد و تأکید کرد: هم‌اکنون معضلات اجتماعی در این پارک بسیار کاهش یافته و به صفر رسیده است./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-920320-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید