Iranian Agriculture News Agency

مدیر اداره‌کل منابع طبیعی استان تهران خبر داد:

حفاظت و نگهداری تا زمان تخصیص بودجه 92/ 15 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه دامنه جنوبی البرز ابلاغ شد

تا زمانی که بودجه مربوط به سال جاری به سیستم‌های اجرایی تخصیص پیدا نکند، نگهداری از پروژه‌های فوق را در دستور کار داریم.

مدیر اداره‌کل منابع طبیعی استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: بودجه مربوط به منابع طبیعی برای سال جاری ابلاغ شده، اما هنوز تخصیص آن اتفاق نیفتاده است.

غلامعباس عبدی‌نژاد افزود: این بخش حفاظت و نگهداری از پروژه‌های اجراشده را تا زمان تخصیص اعتبار در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای پروژه دامنه جنوبی البرز حدود 20 میلیارد تومان برآورد اعتبار شده بود که 15 میلیارد تومان آن ابلاغ شد.

عبدی‌نژاد ادامه داد: عملیات اجرایی دامنه جنوبی البرز از اواخر مهرماه آغاز می‌شود و برنامه‌هایی چون آبخیزداری، کاشت درخت، نهالکاری، کپه‌کاری، بذرکاری، احیاء مراتع و اصلاح هندسی نقشه‌ها در دستور کار است.

وی تصریح کرد: برای سایر بخش‌های منابع طبیعی نیز پنج میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است که امید می‌رود بتوانیم تمامی آن را اخذ کنیم.

پروژه ترسیب کربن 500 میلیون تومان اعتبار اخذ کرد

مدیر اداره‌کل منابع طبیعی استان تهران یادآور شد: برای پروژه ترسیب کربن 500 میلیون تومان اعتبار استانی اختصاص یافت که به موجب آن می‌توانیم زیرپروژه‌های اجرایی این طرح را انجام دهیم.

عبدی‌نژاد تأکید کرد: برای استان تهران پروژه ترسیب کربن در منطقه شهریار پیش‌بینی شده است که امیدواریم نتایج مثبتی برای ساکنان منطقه داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: مراقبت، حفاظت، آبیاری و نگهداری درخت‌های کاشته‌شده در حال حاضر در دستور کار است و علاوه بر آن اخذ سند مالکیت برای اراضی ملی نیز به سرعت در حال پیشرفت است./

خبرنگار: مژگان ستار

V-920530-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید