Iranian Agriculture News Agency

طرح بسیج همگام با کشاورز در خوزستان اجرا می‌شود

به‌زودی طرح همگام با کشاورز با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی از طریق ارتقاء بهره‌مندی کشاورزان، دانش و تکنولوژی‌های نوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی نظام صنفی خوزستان، رئیس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی خوزستان گفت: در طرح بسیج همگام با کشاورز از ظرفیت اساتید دانشگاه، دانشجویان، مهندسان کشاورزی، کشاورزان نمونه بسیجی و همچنین گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد که هدف از برگزاری این طرح را افزایش تولید محصولات کشاورزی از طریق ارتقاء بهره‌مندی کشاورزان از دانش و تکنولوژی‌های نوین است.

ایمان خاکسارپور افزود: در این طرح ابتدا محصول اولویت‌دار هر روستا را مشخص می‌کنیم و با استفاده از تجارب گروه‌های بالا و از طریق حلقه‌های اتصال ما که پایگاه‌های بسیج هستند به‌دنبال افزایش تولید خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان خوزستان در بخش کشاورزی، پیش‌بینی کرد: با اجرای طرح همگام با کشاورز شاهد بهبود وضع کشاورزی استان باشیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این سازمان بیش از دوهزار و 800 عضو در گرایش‌های مختلف کشاورزی دارد.

خاکسارپور ازجمله برنامه‌های سازمان بسیج مهندسان کشاورزی را برگزاری بازدیدهای علمی، دوره‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه، تشکیل کتابخانه‌های تخصصی، اجرای برنامه‌های پژوهشی، ایجاد مزارع تحقیقاتی و برنامه‌های اعتقادی برشمرد و ادامه داد: دانش‌آموختگان گرایش‌های مختلف کشاورزی می‌توانند با عضویت در سازمان بسیج مهندسان کشاورزی از برنامه‌های آن بهره‌مند شوند./

P-921105-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید