Iranian Agriculture News Agency

آغاز ثبت نام متقاضیان چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی؛

دارا بودن سابقه دانش‌آموختگی هفت‌ساله به شرایط داوطلبان نظام مهندسی اضافه شد/ آغاز ثبت نام‌ها از امروز تا 10 بهمن

داوطلبان متقاضی چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور علاوه بر چهار شرط رایج که در هر انتخاباتی باید وجود داشته باشد، از سابقه دانش‌آموختگی هفت‌ساله و متخصص بودن در حوزه خود نیز باید برخوردار باشد.

رئیس هیأت اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات شورای استان‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب از آغاز انتخابات این دوره در روز جاری خبر داد و گفت: ثبت نام از متقاضیان که دارای شرایط لازم باشند، در مراکز استان‌ها آغاز شد.

جهانشاه صدیق افزود: داوطلبان باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته و علاوه بر آن محکومیت مؤثر کیفری و سوءپیشینه اجتماعی و شغلی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دارا بودن کارت عضویت معتبر از دیگر شرایط متقاضیان است که به‌تازگی شرط جدیدی که حاکی از دارا بودن سابقه کار است، به این شروط اضافه شده است.

صدیق ادامه داد: متقاضیان باید هفت سال سابقه دانش‌آموختگی علاوه بر دارا بودن مدرک کارشناسی کشاورزی را دارا بوده، یعنی متخصص کشاورزی باشند و این شغل را به‌صورت کامل بشناسند.

وی تصریح کرد: هیأت نظارت مرکزی در سازمان دارای مسئولیت‌هایی است که نظارت بر فعالیت‌ها را کنترل می‌کند.

ثبت نام متقاضیان نظام مهندسی 6 تا 10 بهمن انجام می‌شود

رئیس هیأت اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات شورای استان‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور یادآور شد: نظارت بر انتخابات در زمان ثبت نام، اعلام صلاحیت‌ها و تطبیق مشخصات افراد تحت مدیریت هیأت نظارت است.

صدیق تأکید کرد: در استان‌ها هیأت‌های انتخاباتی اجرایی سه نفر است که یکی از آنها از اعضای هیأت علمی، دیگری عضو سازمان نظام مهندسی و یک نفر نیز از بخش خصوصی حضور فعال دارند.

وی اظهار داشت: ثبت نام از امروز ششم بهمن‌ماه در مراکز تمامی استان‌های کشور آغاز شد و تا 10 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

صدیق همچنین گفت: برای ثبت نام افراد شرکت‌کننده هیچ محدودیتی وجود ندارد و اعضائی که ضوابط لازم را برای عضویت داشته باشند، می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر، برای ثبت نام اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: هیأت‌های اجرایی و نظارتی در سراسر کشور حضوری فعال خواهند داشت./

خبرنگار: مژگان ستار

A-921106-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید