Iranian Agriculture News Agency

12 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های آبرسانی و راه‌های روستایی اختصاص یافت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص 12 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های هادی و آبرسانی و راه‌ها و ورزشگاه‌های روستایی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، نمایندگان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1393 کل کشور با الحاق جزء (6) به بند (الف) تبصره (3) این لایحه موافقت کردند که بر این اساس مبلغ 12 هزار میلیارد ریال از محل واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به تکمیل طرح‌های هادی روستایی بالای 100 خانوار٬ تکمیل طرح‌های آبرسانی روستایی بالای 20 خانوار و آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار و احداث و تکمیل ورزشگاه‌های روستایی اختصاص می‌یابد.

بر اساس این گزارش، در این جزء آمده است: به سقف واگذاری سهام شرکت‌های دولتی (موضوع ردیف شماره 310502 جدول شماره (5)) مبلغ 12 هزار میلیارد ریال اضافه و منابع آن به‌صورت مساوی صرف امور زیر می‌شود:

الف) تکمیل طرح‌های هادی روستایی بالای 100 خانوار

ب) تکمیل طرح‌های آبرسانی روستایی بالای 20 خانوار

ج) آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار

د) احداث و تکمیل ورزشگاه‌های روستایی

گفتنی است، در جریان بررسی بخش‌های هزینه‌ای پیشنهادات متعددی برای الحاق به تبصره (2) مطرح شد که هیچ‌یک از این پیشنهادات تصویب نشد.

همچنین نمایندگان مجلس با توجه به اینکه بخش درآمدی بند الحاقی پنج به تبصره (2) مراعا مانده بود بررسی بخش هزینه‌ای آن را به تصویب بخش درآمدی آن موکول کردند./

خبرنگار: فاطمه مهردادیان

P-921116-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید