Iranian Agriculture News Agency

کشاورزی در 22 بهمن 92 موضوعیت یافت

در مراسم 22 بهمن امسال، رییس جمهوری کشورمان در اقدامی بی سابقه درسخنرانی های این روزانقلابی، یکی از بحث های سخنرانی خود را به کشاورزی و اهمیت کشاورزی اختصاص داد.

به گزارش سایت بازار سبز ایران، در مراسم 22 بهمن امسال، رییس جمهوری یکی از بحث های سخنرانی خود را به کشاورزی و اهمیت کشاورزی اختصاص داد. بررسی آرشیوهای سه دهه گذشته نشان می دهد که تاکنون هیچ یک از روسای جمهوری کشورمان که در مراسم 22 بهمن به سخنرانی پرداخته اند، سخنی از کشاورزی و کشاورزان و محصولات کشاورزی نیاورده اند. حسن روحانی که با کشاورزان و اهمیت کشاورزی و اهمیت امنیت غذایی در سایه تولید محصولات کشاورزی آشناست، در این مراسم گفت: تدبیر دولت در اعلام به موقع و مناسب قیمت های تضمینی و تامین نهاده ها و ماشین آلات کشاورزی،کشاورزان را به تلاش در تولید امیدوار کرده و موجب افزایش محصولات کشاورزی خواهد شد.

خاطرنشان می سازد در دولت دهم حتی یک بار هم قیمت تضمینی محصولات کشاورزی به موقع و قبل از آغاز کشت پاییزه اعلام نشده بود. با توجه به اعلام قیمت های تضمینی پیش بینی می شود غلات و دانه های روغنی بین 25 تا 30 درصد افزایش تولید داشته باشند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید