Iranian Agriculture News Agency

قوه قضائیه با زمین خواری و تخریب جنگل های شمال به شدت مبارزه می کند

قوه قضائیه با زمین خواری و تخریب جنگل های شمال به شدت مبارزه می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون اول رئیس قوه قضائیه درمراسم معارفه و تودیع رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به تلاش سود جویان برای تصرف عرصه های ملی اعم از جنگل،مراتع، ساحل دریا و تغییر غیرمجاز کاربری زمین های کشاورزی در استان های شمالی گفت : رویکرد قوه قضائیه مبارزه با زمین خواری است .

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و لزوم توجه به استعدادهای درون کشور گفت : رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی است .

وی اقتصاد مقاومتی را یک بسته کامل دانست و گفت : این قوه آمادگی کافی برای کمک به دیگر قوه ها را برای اجرای این بسته ابلاغی را دارد .

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به وجود قاچاق کالا در کشور گفت:با قاچاق کالا سخن گفتن از تولید ملی بیهوده است چرا که قاچاق کالا جایی برای تولید ملی نمی گذارد .

استاندار مازندران نیز در این آیین با اشاره به اصل پیشگیری پیش از وقوع جرم گفت:چنین اصلی و اجرای آن فقط مختص به یک دستگاه نیست بلکه همکاری همه دستگاههای لازم است .

فلاح با بیان اینکه تغییر غیر قانونی کاربری زمین های کشاورزی ضربات جبران ناپذیری بر پیکر اقتصاد مازندران وارد کرده گفت : متأسفانه این روند در حال گسترش است و باید برای جلوگیری از آن قاطعانه برخورد کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید