Iranian Agriculture News Agency

نقد جوایز اغواکننده صنایع غذایی به مشتریان، در "اقتصاد سبز" اسفندماه

نسخه اسفندماه ماهنامه "اقتصاد سبز"، به صاحب‌امتیازی و سردبیری محمدرضا جمشیدی در 124 صفحه گلاسه و رنگی به دفتر خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در این شماره ماهنامه "اقتصاد سبز" که گزارش اصلی آن به تاریخچه اهدای جایزه به مشتریان محصولات صنایع غذایی اختصاص دارد؛ در مطلبی خواندنی، این رویه را که از دوران بیسکوییت شانسی تا امروز برپا بوده با مستندات آرشیو غنی و تاریخی یحیی امیدی، نویسنده گزارش منتشر شده است؛ البته در ارتباط با همین گزارش، محمدرضا جمشیدی، سردبیر ماهنامه؛ سرمقاله ماهنامه را نیز به بررسی تبعات جوایز اغواکننده به جای عامل ماندگار "کیفیت"در صنایع غذایی اختصاص داده است.

بنا بر این گزارش، در این شماره تحریریه "اقتصاد سبز" با جمال حسین‌زاده، مدیرعامل هلدینگ قند بنیاد مستضعفان گفتگوی حضوری شده و وی به ارزیابی بازار قند و شکر و چغندر در ایران پرداخته است.

بر پایه این گزارش، اگرچه در برخی صفحات این ماهنامه وزین اخبار اختصاصی متنوعی درباره رویدادهای کشاورزی یا غذایی منتشر شده است، اما نیمی از صفحات این شماره ماهنامه به توانمندی‌های ویژه استان خراسان رضوی اختصاص یافته است و در آن ضمن گفتگو با برخی مسئولان کشاورزی استان، از بهره‌برداران این بخش و صنایع تبدیلی خراسان رضوی، گزارش‌هایی گردآوری شده است.

البته یکی دیگر از مطالب جالب این شماره انتشار گزارش گران قیمت ترین غذاهای جهان است./

A-921214-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید