Iranian Agriculture News Agency

توزیع کیک یک تنی در بهشت زهرا بابت نیمه شعبان

کیک بزرگ یک تنی در شب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در قطعات مطهر شهدا توزیع خواهد شد.

سعید خال معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه پنج‌شنبه شب میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) است در مورد این اقدام سازمان بهشت زهرا اظهار کرد: در جشنی که در قطعات مطهر سازمان بهشت زهرا (س) در روز پنج شنبه 22 خردادماه سال جاری مصادف با شب میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) انجام خواهد شد کیک بزرگ یک تنی در میان شهروندان و خانواده‌های معظم شهدا توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این اقدام به همت ایستگاه صلواتی ائمه بقیع برپا شده و از راس ساعت پنج بعدازظهر در محل قطعات مطهر شهدای بهشت زهرا جنب مهدیه شهدا در ایستگاه صلواتی ائمه بقیع برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بهداشت زهرا (س) در مورد این کیک خاطرنشان کرد: این کیک بزرگ یک تنی دارای شش طبقه است که در طبقات آن خانه خدا، مسجدالنبی، مسجد جمکران، حرم امام حسین (ع) و القاب حضرت صاحب الزمان (عج) شبیه‌سازی شده است.

به گفته خال این کیک بزرگ یک تنی در قطعات متعدد و در شش طبقه توسط هفت خاور یخچال‌دار حمل خواهد شد و از تمامی شهروندان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دعوت می‌شود تا در شب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در سازمان بهشت زهرا (س) حضور یابند.

ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید