Iranian Agriculture News Agency

صنعت شیر کشور، یک پژوهشگر فعال فرهنگ‌سازی را برای همیشه از دست داد

پیکر زنده‌یاد مهرناز حجتی، مسئول فرهنگ‌سازی صنایع شیر ایران که سابقه 12 سال فعالیت جدی در حوزه پژوهش و فرهنگ‌سازی مصرف شیر و فرآورده‌های لبنی را دارد، ساعت 11 امروز پنج‌شنبه در بهشت‌زهرای تهران تشییع و به آرامگاه ابدی سپرده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، این فعال حوزه پژوهش و ارتباطات دیروز در حالی درگذشت که فقط بابت یک معاینه ساده پزشکی و به‌دلیل حساسیت دارویی به‌طور شوک‌آوری به کما رفت و پس از فوت ناگوارش، می‌توان مدعی شد که صنعت شیر کشور از یک نیروی انسانی زبده و فعال در حوزه فرهنگ‌سازی شیر و فرآورده‌های آن محروم شده است.

بنا بر این گزارش، زنده‌یاد مهرناز حجتی در حالی برای همیشه دنیا را ترک کرد که نه‌تنها امروز هزاران یا ده‌هاهزار ایرانی گرایش خود به مصرف فرآورده‌های شیری را مدیون او و همکارانش هستند که وقتی خبرنگار ما برای گفتگو با همکاران او در دفتر صنایع شیر ایران با آنها تماس می‌گرفت، تأثر شدید این ضایعه، از گویش تمام آنها آشکار بود.

زنده‌یاد مهرناز حجتی که سابقه 12 سال فعالیت متعصبانه و کارشناسی در جهت ترویج مصرف فرآورده‌های شیری را در کارنامه کاری خود دارد، به زعم قریب به اتفاق همکارانش نه‌تنها به‌عنوان پرسنلی مسئولیت‌شناس در حوزه پژوهش و ارتباطات صنعت شیر شهره بوده، بلکه به لحاظ اخلاق شخصی نیز واجد ویژگی‌های ستایش‌آمیزی بوده است. تا آنجا که گفته می‌شود زنده‌یاد حجتی به لحاظ خلق و خوی مهربان، مردم‌داری و سنگ صبور بودن زبانزد است.

گفتنی است، از زنده‌یاد مهرناز حجتی یک دختر 12 ساله نیز به یادگار مانده است که ماحصل ازدواج او با مهندس نادر تاج‌الدینی معاون فنی و مهندسی پگاه تهران است. مدیر و متخصصی که به‌طور قطع امروز وی نیز نه‌تنها باید همسری مهربان و فداکار، بلکه همکاری محبوب و پرافتخار را نیز به اتفاق همکارانش به آرامگاه ابدی بدرقه کند.

خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) به‌عنوان رسانه‌ای که به مناسبت روز جهانی شیر امسال گفتگویی تفصیلی با وی ( لینک مصاحبه ایانا با زنده‌یاد مهرناز حجتی ) داشت و در همان گفتگو به وضوح می‌شد عشق به مسئولیت فرهنگ‌سازی را در کلام زنده‌یاد مهرناز حجتی دید، آرزوی شادی روح آن سفرکرده و شکیبایی بازماندگان، دوستان و همکارانش را دارد./

F-930405-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید