Iranian Agriculture News Agency

تهران‌گردی مسجدجامعی از نانوایی و میوه‌فروشی با قدمت 47 ساله تا کارخانه شیر پاستوریزه

مسجدجامعی، رئیس سابق شورای شهر تهران، پس از عدم انتخاب دوباره از سوی اکثریت اعضای شورای شهر، همچنان بر ایده ابتکاری خود پایبند ماند و بدون هزینه شورای شهر به تهران‌گردی از منطقه 18 تهران مبادرت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، پایان ریاست مسجدجامعی بر شورای شهر تهران باعث نشد تا وی از ابتکار عمل خودش در تهران‌گردی که بدون هزینه کرد از شوراست، دست بشوید. لذا در نخستین تهران‌گردی پس از پایان این ریاست، دیروز جمعه به منطقه یافت‌آباد تهران رفت و در جریان این بازدید از یک نانوایی قدیمی و یک میوه‌فروشی که قدمتی 47 ساله داشت، دیدن کرد. سپس پیرو مشکل ورود فاضلاب شرکت‌های لبنی پاک و پگاه و زمین‌های حاشیه منطقه از کارخانه شیر پاستوریزه بازدید کرد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این تهران‌گردی، احمد مسجدجامعی از یکی از اهالی قدیمی یافت‌آباد که صاحب قدیمی‌ترین مغازه بستنی سنتی در یافت‌آباد بود و پیش از این، یک‌هزار ساکن منطقه را غسل داده بود، عیادت کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید، در این برنامه که رحمت‌ا... حافظی، رئیس کمیسیون سلامت شورا و وحید نوروزی، شهردار منطقه 18 و خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی تهران نیز وی را همراهی می‌کردند، از قدیمی‌ترین زورخانه منطقه به نام مسلم‌بن عقیل که پیش از این یک حمام قدیمی بود، بازدید شد./

تصاویری از این بازدید را که توسط همکارمان در ایسنا حمید فروتن تصویربرداری شده، در زیر می‌بینید:

F-930615-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید