Iranian Agriculture News Agency

اهدای جوایز برترین‌های جام صنعت غذا

دومین دوره جام صنعت غذا (جام تولید کیفیت سلامت) با شعار تغذیه سالم و تحرک دو عامل اصلی سلامت جسم و روح به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در این دوره از مسابقات که با حضور شش تیم پگاه تهران، رستوران‌های زنجیره‌ای بوف، رسانه صنعت غذا، یک و یک، رستوران‌های زنجیره‌ای پدر خوب و شرکت فرآورده‌های بسته‌بندی فرآورده‌های شیری پگاه به میزبانی شرکت پگاه تهران و توسط باشگاه صنایع غذایی آریا برگزار شد، تیم‌های یک‌ویک به مقام قهرمانی، پدرخوب نایب قهرمان و پگاه تهران به مقام سومی رسید و تندیس جام اخلاق نیز به تیم بوف که دارای کمترین کارت زرد بود رسید.

در بازی فینال این مسابقات تیم یک‌ویک موفق شد پدر خوب حریف پرقدرت خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. گل‌های بازی فینال را ابتدا محسن نیک‌سیرت در دقیقه 14 به ثمر رساند و سپس یک ویک با گل‌های دقیقه 53 حیدری و 60 پویا حسینی موفق به پیروزی در دیدار نهایی رقابت‌ها شد و به‌عنوان قهرمان دومین دوره مسابقات نام خود را در تاریخ مسابقات ثبت کرد و تیم پدرخوب نیز به مقام نایب‌قهرمانی این دوره اکتفا کرد.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز در یک دیدار پربرخورد و جذاب تیم پگاه تهران با نتیجه سه بر دو از سد تیم بسته‌بندی فرآورده‌های شیری پگاه گذشت و به مقام سوم دست یافت. گل‌های این دیدار را نیز نریمانی و انصاف در دقایق 14 و 16 برای صنایع بسته‌بندی و احسان طولابی، مصطفی علی‌خانی و حمید قدیری در دقایق 25، 40 و 60 برای پگاه تهران به ثمر رساندند.

قهرمان

یک‌ویک

نایب‌قهرمان

پدرخوب

تیم سوم

پگاه تهران

تیم اخلاق

بوف

فنی‌ترین بازیکن

محمد نوازی

بهترین گلزن

حمید واعظ از پدرخوب با شش گل

بهترین دروازه‌بان

شهرام فخار

مراسم اختتامیه مسابقات با حضور میهمانان ویژه ازجمله احمد فتح‌الهی (شخصیت سال صنعت غذا در سال 92 و رئیس هیئت‌مدیره شرکت سبزان)، یزدان‌پناه مدیرعامل اسبق صنایع شیر ایران، مدیران عامل شرکت‌های صنایع غذایی برگزار شد و مراسم اهدا جوایز صورت گرفت.

ضمناً علاوه بر جوایزی که از سوی کمیته برگزاری مسابقات به تیم‌های اول و دوم اعطا شد، شرکت‌های سبزدانه هرمزان و صنایع غذایی سحرهمدان و یک‌ویک هدایایی از محصولات خود را به تیم‌های برتر ارائه دادند.

شرکت تهران همبرگر (فرآورده‌های گوشتی مام) نیز حامی تیم رسانه صنعت غذا در این مسابقات بود.

گفتنی است، مسابقات فوتبال صنعت غذا هرساله به مناسبت چهار رویداد روز جهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات که همگی در یک هفته واقع شده‌اند، به همت باشگاه صنایع غذایی آریا برگزار می‌شود که نخستین و دومین دوره از این مسابقات نیز به میزبانی شرکت پگاه تهران برگزار شد./

عکس‌ها: امیر سامان اسکندری

F-930804-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید