Iranian Agriculture News Agency

استرالیایی‌ها برگرهای مک‌دونالد را خود می‌سازند

در یک رستوران در غرب سیدنی، مک‌دونالد یک کیوسک لمسی بلند و جداگانه را کار گذاشته که در آن مشتریان می‌توانند همه محتوریان برگرهای خود را انتخاب و با یک کارت اعتباری در آنجا یا پول نقد در پیشخوان هزینه را پرداخت کنند.

استرالیایی‌ها برگرهای مک‌دونالد را خود می‌سازند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) و به نقل از کریستین ساینس مانیتور، رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد برای آزمایش این تکنولوژی جدید حدود (BYO) در کالیفرنیای جنوبی، از یک نمایشگر به ابعاد آی‌پد نصب‌شده روی دیوار یا میز سفارش استفاده می‌کنند، اما در یک رستوران در غرب سیدنی، مک‌دونالد یک کیوسک لمسی بلند و جداگانه را کار گذاشته که در آن مشتریان می‌توانند همه محتوریان برگرهای خود را انتخاب و با یک کارت اعتباری در آنجا یا پول نقد در پیشخوان هزینه را پرداخت کنند. امکان تهیه برگر سفارشی Create Your Taste با قیمت اولیه 7.80 دلار آمریکا همراه با برخی هزینه‌های اضافی وجود دارد. کاربران همچنین می‌توانند یک برگر کوچک یا متوسط را انتخاب کرده و یک وعده سیب‌زمینی سرخ‌کرده به مبلغ 9.98 دلار آمریکا یا یک نوشیدنی به مبلغ 10.42 دلار آمریکا را بخرند. مشتریان فرصت انتخاب نان‌های مختلف را دارند و می‌توانند تعداد لایه‌های 10 گرمی گوشت را با هر لایه اضافی به مبلغ 90 سنت افزایش دهد.

A lunchbox-like pop-up restaurant is dispensing free $3 Taster wraps to build awareness and trial.

گزینه بعدی انتخاب پنیر و تعداد ورقه‌های آن و تخم‌مرغ هریک به مبلغ 90 سنت است. سس‌هایی نظیر سس باربکیو یا مایونز chipotle را نیز می‌توان انتخاب کرد. مواد غذایی تازه مثل گوجه‌فرنگی، کاهو و یک نوع چغندر محبوب استرالیایی‌ها هیچ‌گونه هزینه اضافه را در پی نداشته، اما برای انتخاب هرکدام از یک نوع مخلوط پیاز، گوجه‌فرنگی، آووکادو و فلفل با سس مخصوص موسوم به guacamole، قارچ‌ها، آناناس کبابی یا نوارهای نان مکزیکی تورتیلا باید مبلغی اضافی را پرداخت کرد. پس از طراحی غذای خود، مشتریان با توجه به زمان ورود به رستوران طبقه‌بندی‌شده و غذا روی بشقاب‌های چوبی سرو می‌شود. سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده در یک سبد فلزی آورده شده و غذاهای بیرون روی کانتر چیده می‌شوند. به گفته مدیرعامل مک‌دونالد استرالیا، اندرو گرگوری، مک‌دونالد بار دیگر برای پاسخ دادن به نیازهای مشتریان خود به ارائه نوآوری پرداخته و تغییر می‌کند. آنچه مک‌دونالد انجام می‌دهد همان چیزی است که مشتریانش از آن خواسته‌اند.

Paul's Second Ave. Slider (credit:nycfoodphoto.com)

به گفته گرگوری واکنش اولیه به تکنولوژی فوق‌العاده بوده است. مک‌دونالد در پی اجرای این ایده در سرتاسر کشور در ماه‌های آتی است. مک‌دونالد قصد اضافه کردن سیستم ثبت سفارش BYO در 12 ماه آینده در همه رستوران‌های استرالیا را دارد. مک‌دونالد در حال حاضر 10 رستوران در سراسر استرالیا دارد که غذا را در خانه تحویل می‌دهند که در آینده نیز این تعداد افزایش خواهند یافت.

مک‌دونالد با آزمایش فناوری "برگر خود را بسازید"، قصد عرضه تکنولوژی خود در سرتاسر استرالیا در 12 ماه آینده را دارد. مک‌دونالد این چالش را مطرح کرده که آیا خود افراد می‌توانند برگرهای مک‌دونالد را به همان شیوه تهیه در ایالات متحده آمریکا بسازند؟

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید