Iranian Agriculture News Agency

کیفیت محصولات غذایی و ترویج فرهنگ سودجویی در برنامه امشب "مصیر" بررسی می‌شود

برنامه تلویزیونی "مصیر"، امشب با حضور کارشناسان و مسئولان مرتبط با کیفیت و استاندارد، "کیفیت محصولات غذایی و ترویج فرهنگ سودجویی در کشور" را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، با توجه به اینکه در مدت اخیر کیفیت محصولات غذایی ازجمله مباحث مورد اختلاف حوزه سلامت و تولیدکنندگان محصولات غذایی بوده است، تهیه‌کنندگان برنامه تلویزیونی "مصیر" در نظر دارند در ششمین قسمت از این برنامه با حضور نیره پیروز بخت، رئیس سازمان استاندارد ایران، شهریاری نماینده مجلس و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان برنامه به بررسی این موضوع و همچنین بحث نظارت بر کیفیت بپردازد.

همچنین در این برنامه "مجتبی شادلو" نایب رئیس اتحادیه باغداران کشور و محمدرضا اسماعیلی، مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی کشور از طریق خط تلفنی برنامه، همراه با مهمانان حاضر در استودیو، به پرسش‌های مجریان برنامه پاسخ خواهند داد.

برنامه تلویزیونی "مصیر" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که یک ماه است دوشنبه‌ها پخش می‌شود و در هر هفته یکی از معضلات اجتماعی را واکاوی می‌کند.

برنامه تلویزیونی "مصیر" که به تهیه‌کنندگی پیام تیرانداز تولید شده، هر هفته به مدت 120 دقیقه به‌صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی "مصیر" دوشنبه شب‌ها ساعت 23 بعد از اتمام سریال شبانه به‌صورت زنده از شبکه یک سیما و با حضور کارشناسان مختلف و با تولید آیتم‌های متنوع به بررسی موضوعات روز اجتماعی می‌پردازد./

F-930917-01

تیزر موضوع برنامه امشب برنامه مصیر از لینک پیوست ذیل همین خبر قابل دانلود است.


masir.mp4
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید