Iranian Agriculture News Agency

شرایط دریافت غرفه‌های عرضه محصولات ارگانیک با تسهیلات ویژه اعلام شد

تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و سالم برای عرضه محصولات خود در میادین میوه و تره‌بار بدون محدودیت و با تسهیلات ویژه پذیرش می‌شوند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: با واگذاری امور اجرایی برگزاری نمایشگاه ارگانیک به سازمان‌های مردم نهاد، نمایشگاه امسال با اجرای انجمن ارگانیک و حمایت سازمان این نمایشگاه به‌خوبی و تخصصی برگزار شد.

احمد صفوی افزود: این امر زمنیه ساز استقبال بیشتر تولیدکنندگان ارگانیک از این نمایشگاه شد به‌طوری که بیش از 100 شرکت و مؤسسه تولیدکننده ارگانیک به نمایشگاه امسال آمدند.

وی خاطرنشان کرد: در هفتمین نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی، برای شناسایی دقیق‌تر تولیدکنندگان ارگانیک، از اعضای انجمن ارگانیک برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شد تا مردم با اطمینان بیشتری تولید کنندگان این محصول را شناسایی کنند.

صفوی ادامه داد: در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران مکان‌هایی برای عرضه محصولات ارگانیک اختصاص یافته است تا مصرف‌کنندگان به‌راحتی به این محصولات دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تا به امروز 12 محل در پنج میدان میوه و تره بار برای توزیع محصولات ارگانیک با درنظرگرفتن تسهیلات ویژه‌، در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره این تسهیلات یادآور شد: بر این اساس تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و طبیعی برای عرضه محصولات خود در میادین میوه و تره‌بار، خارج از تشریفات اداری و با 30 درصد تخفیف در اجاره محل پذیرفته می‌شوند.

صفوی تأکید کرد: تا به امروز تمام متقاضیان عرضه محصولات ارگانیک و طبیعی در میادین میوه و تره‌بار استقرار یافته‌اند و همچنین در آینده نیز تمام تولیدکنندگان متقاضی عرضه این محصولات در میادین میوه و تره‌بار سطح تهران پذیرش می‌شوند.

وی اظهار داشت: متقاضیان عرضه محصولات ارگانیک در میادین میوه و تره‌بار باید گواهی‌های لازم از انجمن ارگایک ایران و مراجع ذی‌صلاح کسب کرده باشد و ما مشکلی برای توسعه و عرضه این محصول در میادین نداریم.

صفوی در پایان گفت: بنا بر اهتمام و توجه شهردار تهران به موضوع محیط زیست و سلامت شهروندان، برای ترویج مصرف محصولات ارگانیک و طبیعی به هر میزان از این محصولات تولید و آمادگی عرضه وجود داشته باشد، سازمان میادین میوه و تره‌بار بستر آنها را فراهم می‌کند./

خبرنگار: ابراهیم نژادرفیعی

N-931118-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید