Iranian Agriculture News Agency

ساخت دستگاهی که هزینه آشپزی را به حداقل می رساند + عکس و فیلم

یک دستگاه جدید آشپزی است که به‌دلیل مصرف بسیار پایین و همچنین برآورد میزان مصرف مواد اولیه برای تهیه یک غذا می‌تواند هزینه آشپزی را به حداقل میزان ممکن برساند، ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) و به نقل از اقتصاد سبز،"پاراگون" نام این دستگاه جدید آشپزی است که به‌دلیل مصرف بسیار پایین و همچنین برآورد میزان مصرف مواد اولیه برای تهیه یک غذا می‌تواند هزینه آشپزی را به حداقل میزان ممکن برساند.

بنابراین گزارش، دستگاه "پاراگون" دارای یک صفحه نمایش لمسی بوده که به یک سیستم هوشمند متصل است. در این دستگاه یک دکمه مخصوص سرآشپز در این صفحه نمایش قرار دارد که به تلفن‌های همراه با سیستم‌های عامل IOS و اندروید متصل می‌شود و هنگامی که آشپز می‌خواهد یک غذایی را بپزد، می‌تواند از طریق آن دکمه، تمام اطلاعات مربوط به میزان استفاده از مواد اولیه آن را از طریق اتصال به تلفن همراه خود به دست آورد و سپس بدون صرف کوچک‌ترین مواد اولیه اضافی اقدام به طبخ غذای مورد نظر خود کند.

بر پایه این گزارش، این دستگاه همچنین هنگام پخت دستورات لازم را به تلفن همراه کاربر می دهد که در هر مرحله بهتر است چه اقداماتی جهت کاهش مصرف انرژی و مواد اولیه انجام گیرد.

دستگاه آشپزی "پاراگون" با استفاده از یک سوکت 120 ولتی می‌تواند دمای پخت را به‌راحتی به بیش از 500 درجه فارنهایت (260 درجه سانتی‌گراد) برساند که این امر نشان‌دهنده حداقل میزان مصرف انرژی آن است./

تصاویری از نحوه کارکرد این دستگاه

و همچنین فیلمی کوتاه از نحوه آشپزی با این دستگاه را می توانید از بخش پیوست های ذیل این خبر دانلود کنید:


چگونگی کار با دستگاه پاراگون
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید