Iranian Agriculture News Agency

کاظم خاوازی، معاون آموزش و ترویج سازمان تات شد

با حکم معاون وزیر جهاد کشاورزی، دکتر کاظم خاوازی به‌عنوان معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در مراسمی که صبح امروز در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، مصطفی آقایی جای خود را به کاظم خاوازی داد.

در حکم ابلاغ‌شده توسط اسکندر زند آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان "معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی" منصوب می‌شوید.

سامان‌دهی مراکز آموزشی، جهت‌دهی به آموزش‌های در دست انجام به‌ویژه آموزش بهره‌برداران، کارشناسان، مروجان و کشاورزان پیشرو، ارتقاء سطح آموزش کارکنان به‌ویژه اعضای محترم هیئت علمی و نیز هدفمند کردن آموزش‌های علمی - کاربردی در راستای نیازهای بخش و سیاست‌های کلان وزارت، پایه‌ریزی ترویج نوین کشاورزی با استقرار نظام دانش و اطلاعات، فعال کردن توان مؤسسه‌ها و مراکز تحقیقاتی در تولید محتوا و ترویج یافته‌های پژوهشی، استفاده از امکانات عظیم فناوری اطلاعات و شبکه‌های تلویزیونی از مهم‌ترین وظایف دست‌یافتنی مورد انتظار است که با توکل به ایزد منان و توجه به شعارهای محوری دولت تدبیر و امید محقق خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این مصطفی آقایی سربرزه عهده‌دار سمت معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بود و اکنون به‌عنوان مشاور رئیس سازمان انجام وظیفه می‌کند.

گفته‌ها حاکی از آن است که گزینه احتمالی سرپرستی مؤسسه تحقیقات خاک و آب کشور، کامبیز بازرگان است./

خبرنگار: مژگان ستار

A-940215-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید