Iranian Agriculture News Agency

خاوازی رفت، بازرگان آمد

با حکم معاون وزیر جهاد کشاورزی، کامبیز بازرگان به سمت سرپرست مؤسسه تحقیقات خاک و آب منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در مراسمی که صبح امروز در محل مؤسسه تحقیقات خاک و آب با حضور رئیس سابق مؤسسه و معاون وزیر جهاد کشاورزی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج برگزار شد، کاظم خاوازی جای خود را به کامبیز بازرگان داد.

در حکم ابلاغ‌شده توسط اسکندر زند آمده است: نظر به سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت سرپرست مؤسسه تحقیقات خاک و آب منصوب می‌شوید، شناسایی و بهره‌برداری پایه از منابع خاک، مدیریت مصرف آب در مزرعه، گسترش نظام نوین تغذیه گیاهی و ساماندهی امور ثبت و کنترل کیفی مواد کودی، ترویج و انتقال یافته‌های تحقیقاتی، توسعه ارتباطات با مراکز تحقیقاتی بین‌المللی، دانشگاه‌های کشور و بخش خصوصی از اهم رویکردهای اساسی مورد انتظار در آن مؤسسه است.

امید است با بهره‌گیری از توان علمی متخصصان و انجام پژوهش‌های کاربردی لازم، چشم‌انداز روشنی را برای تولید پایدار و حفظ منابع پایه آب و خاک فراهم کنید.

توفیق جنابعالی در رعایت اصل اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعادل خواستاریم.

این مراسم صبح امروز با حضور رؤسا و معاونان بخش‌های ستادی مؤسسه، جمعی از رؤسای مؤسسه‌های مستقر در استان البرز و مدیران واحدهای داخلی مؤسسه برگزار شد.

گفتنی است، کاظم خاوازی نیز با حکم معاون وزیر جهاد کشاورزی به‌عنوان معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی منصوب شده است./

خبرنگار: افسانه زعیم‌زاده

A-940220-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید