Iranian Agriculture News Agency

کرمانشاه، میزبان هشتمین جشنواره ملی دوسالانه رسانه‌های آموزشی - ترویجی

هشتمین جشنواره ملی دوسالانه رسانه‌های آموزشی - ترویجی مردادماه 1394 در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، مهم‌ترین رخداد رسانه‌های حوزه کشاورزی کشور، به شکل دوسالانه در قالب جشنواره ملی رسانه‌های آموزشی - ترویجی رقم می‌خورد.

برای نخستین‌بار جشنواره میزبان آثاری از شبکه نوپای تلویزیونی کشاورزی است.

هدف از برگزاری این جشنواره جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه کمی و کیفی رسانه‌های حوزه کشاورزی، ایجاد جایگاهی مناسب برای ارزیابی رسانه‌های حوزه کشاورزی، فراهم کردن محیطی برای ایجاد هم‌دلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار در حوزه کشاورزی و حمایت از افراد و مؤسسه‌های فعال در حوزه تولید آثار و رسانه‌های حوزه کشاورزی است.

هشتمین جشنواره ملی دوسالانه رسانه‌های آموزشی - ترویجی در سه بخش مسابقه، کارگاه‌های هم‌اندیشی و بخش جنبی برگزار می‌شود.

بخش مسابقه شامل برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی، برنامه‌های تلویزیونی ملی و شبکه کشاورزی، فیلم، فیلمنامه، هندبوک، نشریه، بروشور، پوستر، مولتی‌مدیا، انیمیشن، اسلایدویژن و عکس است.

بخش کارگاه‌های هم‌اندیشی شامل برگزاری جلسات نقد ویژه آثار برگزیده به‌ویژه در حوزه شبکه تلویزیونی کشاورزی، سخنرانی علمی و نشست‌های تخصصی است.

بخش جنبی نیز شامل نمایشگاه، خلاقیت و نوآوری در شیوه بهره‌مندی از رسانه‌ها کلیپ‌ها، نشریات الکترونیکی و وب‌سایت‌های تخصصی است.

لازم به ذکر است، باید محتوای کلیه آثار آموزشی - ترویجی و در موضوع‌های بخش کشاورزی باشد، آثار در دوره‌های قبلی جشنواره شرکت نکرده باشند، آثار در فاصله زمانی فروردین‌ماه سال 1390 تا پایان اسفندماه 1393 تولید شده باشند، آثار حداکثر تا تاریخ 15 خردادماه 1394 برای دبییرخانه جشنواره ارسال شوند و برای هر اثر فرم مربوطه به‌صورت مجزا تکمیل و به پیوست آثار ارسال شود./

خبرنگار: افسانه زعیم‌زاده

A-940305-03

مطلب مرتبط:

ترکیب جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی نشریات تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی کشور انتخاب شد
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید