Iranian Agriculture News Agency

کارگروه حمایت از سرمایه گذاران غذایی در آمل فعال شد

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان آمل، از تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران غذایی در این شهرستان به منظور حمایت از واحدهای دارای مشکل و واحدهای متقاضی جدید دراین بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، سیدجعفر رسولی شامگاه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان آمل که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، گفت: تشکیل کارگروه اشتغال در دو حوزه حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید با سازوکار جدید از اهداف این کارگروه است.

وی افزود: توجه به این دو امر موجب کمک و تداوم اشتغال و جذب نیروی جدید می شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه آمل، تصریح کرد: این کارگروه به منظور شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال مشکل دار و رسیدگی به مشکلات این واحدها ایجاد شده است.

رسولی با بیان اینکه انتظار این هست که در کمیسیون کارگری باید واحدهای تولیدی دارای مشکل نمایان تر شود، تصریح کرد: در این کمیسیون رسیدگی مشکلات واحدهای تولیدی با بانک ها و عدم مدیریت صحیح در اولویت قرار گیرد.

وی، یکی از مهم ترین رفع مشکل این واحدها را ارائه راهکار اصولی بیان واضافه کرد: در این امر همه ادارات اجرایی باید مشارکت و همکاری داشته باشند و آمار دقیقی از واحدهای فعال مشکل دار جمع آوری شود.

معاون فرماندار آمل ادامه داد: با ایجاد این تعامل و جمع آوری تعداد واحدهای تولیدی دقیق، مشکلات در امر بیکاری و جذب نیروی جدید مرفع خواهد شد.

رسولی، با بیان اینکه انتظار از واحدهای تولیدی جدید در شهرستان آمل از سوی مدیران واحدهای تولیدی اولویت جذب نیروهای کار بومی است، ادامه داد: مدیران این واحدها باید نسبت به جذب جوانان بومی در اولویت کاری خود قرار دهند تا فرصت های شغلی را برای آنها فراهم شود.

معاون فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: مهم ترین دغدغه دستگاه های اجرایی ایجاد راهکار اصولی برای اشتغال زایی بیکاران این شهرستان باشد.

شهرستان آمل دارای 5 شهرک مهم صنعتی است و برابر اعلام آمارهای مراجع رسمی حدود نیمی از صنعت موجود درمازندران در این شهرستان فعال است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید