Iranian Agriculture News Agency

معاون آموزش و ترویج سازمان تات خبر داد:

برگزاری آیین تجلیل از 70 کشاورز برتر کشور در دی‌ماه سال جاری

آیین تجلیل از کشاورزان برتر در دی‌ماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار و از 70 تولیدکننده برتر تقدیر می‌شود.

برگزاری آیین تجلیل از 70 کشاورز برتر کشور در دی‌ماه سال جاری
برگزاری آیین تجلیل از 70 کشاورز برتر کشور در دی‌ماه سال جاری

معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از برگزاری مراسم انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی در 14 دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان آذرماه انتخاب نمونه‌های حوزه‌های مختلف قطعی می‌شود و از آنها برای شرکت در مراسم دعوت خواهند شد.

کاظم خاوازی با اشاره به انتخاب 70 تولیدکننده برتر، توسط هفت کمیته تشکیل‌شده، افزود: به‌طور متوسط چهار تا پنج پرونده از هر استان برای ما ارسال شده است و اینکه آیا تمامی استان‌ها در این مراسم نماینده خواهند داشت یا خیر، نیمه آذرماه جاری مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخاب و پایش از دهستان‌ها آغاز شده و تا مرکز استان‌ها و معاونت ترویج ادامه دارد: خاطرنشان کرد: در تمامی استان‌ها شرایط برای تشکیل پرونده مهیا است و تیمی جامع و کامل از حراست تا رئیس جهاد کشاورزی هر استان در حال فعالیت است.

خاوازی با بیان اینکه در نظر داریم در صورت مهیا بودن شرایط، مراسم سال جاری را در سالن اجلاس سران برگزار کنیم، اظهار امیدواری کرد که مراسم امسال باشکوه‌تر و بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود./

خبرنگار: افسانه زعیم‌زاده

P-940909-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید