Iranian Agriculture News Agency

وضعیت بازار گوشت و دام زنده

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این نوع گوشت در آستانه اربعین حسینی افزایشی ندارد، گفت: کمبودی در زمینه عرضه دام زنده نداریم. علی اصغر ملکی در گفت‌وگو با مهر وضعیت بازار گوشت گوسفندی را در آستانه اربعین حسینی مطلوب توصیف کرد و اظهارداشت: خوشبختانه افزایش قیمتی در قیمت گوشت گوسفندی رخ نداده و بازار شرایط خوبی دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی نمی‌شود طی دو روز باقی مانده به اربعین حسینی، قیمت‌ها تغییری کند، افزود: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه با کیفیت خوب عرضه به مشتری بین ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان است. وی قیمت دام زنده را نیز بین ۱۲ هزار تومان تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه مشکلی در عرضه دام زنده وجود ندارد و کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

دپوی آهن و فولاد در کارخانجات|رییس اتحادیه کشوری آهن و فولاد با بیان اینکه بسیاری از کارخانجات آهن و فولاد به ناچار با دپوی محصولات خود در کارخانه‌ها مواجه شده‌اند، گفت: قیمت‌ها نیز به کف رسیده و همواره این روند کاهشی ادامه دارد. محمد آزاد با اشاره به اینکه این روزها رکود در بازار خرید و فروش آهن و فولاد افزایش بیشتری یافته است، گفت: در حال حاضر هشت ماه از سال می‌گذرد و تولیدکنندگان نتوانسته‌اند به اندازه تولید محصولات خود را به فروش برسانند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید