Iranian Agriculture News Agency

دستور پخت حبوبات خود را با جهان به اشتراک بگذارید + فهرست موارد درخواستی فائو

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در سال جهانی حبوبات (2016) برای افزایش مصرف این محصولات، خواستار اشتراک‌گذاری غذاهای حاوی حبوبات در جهان از سوی ملل جهان شد.



سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در سال جهانی حبوبات (2016) برای افزایش مصرف این محصولات، خواستار اشتراک‌گذاری غذاهای حاوی حبوبات در جهان از سوی ملل جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، یکی از اهداف سال جهانی حبوبات 2016 افزایش مصرف این محصولات است و چه راهی از این بهتر که از ایده‌های جدید و الهام‌بخش برای پخت غذاهای جدید با حبوبات استفاده شود؟

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در نظر دارد طی این سال دستورهای پخت غذاهای حاوی حبوبات را روی وب‌سایت خود و صفحه فیس‌بوک قرار دهد و برای رسیدن به این مهم نیازمند کمک است.

افراد با اشتراک‌گذاری غذاهای مورد علاقه خود که حاوی حبوبات باشند به صدها هزار خواننده و عضو وب‌سایت فائو و کانال‌های اجتماعی این امکان را می‌دهند که از دستورات جدید غذایی با حبوبات استفاده کنند.

کدام محصولات جزو حبوبات دسته‌بندی می‌شوند؟

اگر مطمئن نیستید که غذای شما حاوی حبوبات است یا خیر، می‌توانیم کوتاه و سریع راهنمایی کنیم: حبوبات شامل دانه‌های خشک، لوبیاسفید، لوبیاقرمز، لوبیاچیتی، لوبیا چشم‌بلبلی، باقلا، نخودفرنگی، نخود، لپه، عدس، ماش و دال‌عدس هستند.

چگونه دستور پخت غذا را ارسال کنید؟

شما می‌توانید دستور غذایی خود را به Pulses-2016@fao.org بفرستید.

فائو درخواست کرده است موارد زیر در ارسال دستور پخت رعایت شود: (مواردی که با * مشخص شده است، اختیاری است.)

- تصویر واضحی از غذای آماده‌شده

- نام غذا

- نام شما

- کشور یا منطقه‌ای که غذا متعلق به آن‌جاست

- مواد تشکیل‌دهنده و مقادیر آن

- روش پخت

- شرح مختصری از غذا*

- زمان تقریبی پخت غذا*

- نحوه سرو*

- نوع غذا (غذای اصلی یا پیش‌غذا)*

- ابزار و تجهیزات لازم*

- آدرس وبلاگ و سایت شما*/

ترجمه: افسانه زعیم‌زاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید