Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال بین کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان های استان اردبیل

تامین سلامتی و بهداشت جسمی برای افزایش کارائی کارکنان در محیط اداری درگرو ورزش است.


به گزارش ایانا از اردبیل، به مناسبت دهه فجر نخستین دوره مسابقات فوتسال بین کارکنان سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های نیر، نمین، سرعین، گرمی، بیله سوار و پارس آباد، مشکین شهر ، کوثر و خلخال و اردبیل در محل سالن ورزشی شهدای گمنام جهاد کشاورزی با رقابت تعداد 6 تیم منتخب در 20 بازی جداگانه صورت خواهد گرفت و به سه تیم برتر این مسابقات جوایزی اهداء خواهد شد.

عدیل سروی که در آئین افتتاحیه این مسابقا ت سخن می گفت افزود: برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی که در فضایی سرشار از صفا و معنویت و همدلی صورت می گیرد یاد آور یاد و خاطرات سنگر سازان بی سنگری است که باشکوه ترین جلوه های ایثار و گذشت را در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

سروی با تاکید بر اینکه برگزاری اینگونه مسابقات در افزایش روحیه نشاط ، تامین سلامتی و بهداشت بدن و افزایش کارائی در محیط اداری موثر است افزود: سلامتی و توانایی جسمانی از نعمت های الهی است . انسان همیشه خواهان سلامتی و نشاط است، خوشبختی هر انسان وابسطه یه نیروی بدن و روحش است . اگر بخواهیم اهمیت ورزش را در سلامتی انسان بدانیم خواهیم دید که اثرات مفید فعالیت های ورزشی را در پیشگیری - درمان و کنترل بسیاری از نارسایی های قلبی و عروقی و تنفسی نشان می دهد امروزه که زندگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است .


ارسال خبر: جاوید صحرایی
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید