Iranian Agriculture News Agency

از فردا 27 تا 30 بهمن؛

نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در شیراز برگزار می شود

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل وگیاه ، نهال و تجهیزات گلخانه ای از 27 تا 30 بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می شود.


یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل وگیاه، نهال و تجهیزات گلخانه ای از 27 تا 30 بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می شود.

به گزارش ایانا از شیراز، رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس در یک نشست خبری گفت: در این نمایشگاه انواع گل های آپارتمانی، نشایی، بریدنی، انواع نهال و همچنین تجهیزات گلخانه ای در فضایی به مساحت چهار هزار و 200 متر شامل دو بخش تولیدات گلخانه‌ای و گل‌های آپارتمانی و با حضور 80 شرکت داخلی از 19 استان ارایه می شود.

وی افزود: حضور این تعداد استان در نمایشگاه گل‌ و گیاه شیراز نشاندهنده آن است که استان فارس به عنوان قطب واقعی کشاورزی کشور شناخته ‌شده است.

محمد مهدی قاسمی رئیس جهاد کشاورزی فارس از برپایی متفاوت نمایشگاه گل‌ و گیاه و تولیدات گلخانه‌ای با حضور 60 شرکت خارجی از جمله کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان، دانمارک، روسیه، هلند، ایتالیا، ترکیه و ژاپن خبر داد.

قاسمی اضافه کرد: در این نمایشگاه فروش محصولات و تولیدات و آموزش چهره‌به‌چهره نیز انجام خواهد گرفت.

قاسمی همچنین اعلام کرد: دو نمایشگاه بزرگ دیگر شامل نمایشگاه کشاورزی هفتم تا ۱۰ اردیبهشت‌ ماه و نمایشگاه دام و طیور در۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت سال آینده در شیراز دایر خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید