Iranian Agriculture News Agency

با امضای تفاهم نامه همکاری بانک کشاورزی و شرکت منابع آب ایران

بانک کشاورزی، بانک عامل شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور شد

بانک کشاورزی و شرکت منابع آب ایران طی نشستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند و طی آن بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور تعیین شد.



بانک کشاورزی و شرکت منابع آب ایران ، روز یکشنبه 25 بهمن طی نشستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند و طی آن بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست، مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک با اشاره به نیروهای متخصص و بدنه قوی کارشناسی بانک کشاورزی گفت: باعث خرسندی است که با امضای این تفاهم نامه، هماهنگی و نزدیکی بیشتری بین بانک کشاورزی و بخش آب کشور ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: تعاملات مالی بخش آب با بانک کشاورزی ، بازی برد-برد برای مردم ایران است.

شهید زاده تصریح کرد: ما معتقد به اقتصادی بودن فعالیت های تولیدی هستیم و امیدواریم با حمایت بانک کشاورزی و استفاده بخش آب کشور از تکنولوژی نوین، شاهد رونق اقتصادی، افزایش بهره وری و کاهش مصرف در بخش آب در کشور باشیم.

در این جلسه همچنین محمد حاج رسولی ها، مدیرعامل شرکت منابع آب ایران، ضمن اظهار خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت: به بانکی که ادبیات همزبانی با بخش آب داشته باشد نیاز داشتیم و قلبا معتقدیم می توانیم به آینده این ارتباط امیدوار باشیم.

بر اساس این قرارداد در صورت تجمع و رسوب حساب های شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت ها ی زیرمجموعه در بانک کشاورزی، این بانک نسبت به ارائه تسهیلات رفاهی، خدمات مالی ریالی، ارزی و الکترونیکی و پرداخت تسهیلات به این شرکت ها و کارکنان آن ها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید