Iranian Agriculture News Agency

جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

تقدیر ویژه برای کارشناسان و روسای سازمان های پیشرو جهاد کشاورزی در طرح نظام نوین ترویج

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در مشهد گفت: برای مقایسه فعالیت استان های اجرا کننده طرح نظام نوین ترویج کشاورزی، ارزیابی های ماهانه ای صورت خواهد گرفت که بر اساس آن از روسای سازمان های پیشرو در اجرای طرح، مسئولین ترویج و مسئولین آموزش آن ها، تقدیر شایانی به عمل خواهد آمد.

تقدیر ویژه برای کارشناسان و روسای سازمان های پیشرو جهاد کشاورزی در طرح نظام نوین ترویج


جلسه نظام نوین ترویج کشاورزی با حضور معاونین وزیر، روسای سازمان های جهاد کشاورزی، مدیران ترویج و روسای مراکز تحقیقات کشاورزی استان های گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و کرمانشاه (پایلوت) در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، در این جلسه معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سخنانی اظهار داشت: اولویت جدی ما ترویج یافته های تحقیقات کشاورزی است بطوریکه از سال آینده دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگران بصورت ماهانه در اختیار ترویج قرار خواهد گرفت.

اسکندر زند افزود: طرح نظام نوین ترویج کشاورزی با استقبال غیر قابل باور و از طریق ظرفیت ها و امکانات موجود اجرا می شود و امیدواریم نهضتی که در این راستا شروع شده عمیق، دقیق و ماندگار باشد.

وی با اشاره به اهمیت طرح نظام نوین ترویج کشاورزی، از تخصیص اعتبارات تا چند برابر، از سایر منابع، به منظور اجرای این طرح خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه گفت: وظیفه همه ما در وزارتخانه ترویج یافته های نوین تحقیقاتی است و همه ما باید مروج واقعی باشیم.

محمد علی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز بیان کرد: روزی که مهندسین ناظر کشاورزی استخدام شدند، کمتر کسی فکر می کرد که در آینده بتوان از ظرفیت این کارشناسان به طرح نظام نوین ترویج رسید.

وی ادامه داد: برای مقایسه فعالیت استان های اجرا کننده طرح نظام نوین ترویج کشاورزی، ارزیابی های ماهانه ای صورت خواهد گرفت که بر اساس آن از روسای سازمان های پیشرو در اجرای طرح، مسئولین ترویج و مسئولین آموزش آن ها، تقدیر شایانی به عمل خواهد آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در ادامه اظهار داشت: میزان اعتبار تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی استان از 267 میلیون تومان در سال 93 به 970 میلیون تومان در سال 94 رسیده که 250 در صد افزایش را نشان می دهد.
مجتبی مزروعی اضافه کرد: تاکنون بیش از 400 میلیون تومان اعتبار در مرحله اول برای تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی و خرید خودرو اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم 50 درصد دهستان های خراسان رضوی تحت پوشش مراکز جهاد کشاورزی قرار بگیرد، باید 20 مرکز کددار دیگر به استان اختصاص یابد.

در این جلسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین به بیان گوشه ای از وضعیت کشاورزی استان پرداخت.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید