Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به ایانا خبر داد:

بهبود نسبی وضعیت جذب تسهیلات مکانیزاسیون/ 535 میلیارد تومان تاکنون جذب شد

طی 21 روز گذشته، روند جذب تسهیلات خط اعتباری شماره سه مکانیزاسیون بهبود نسبی یافته، به‌گونه‌ای که تاکنون حدود 535 میلیارد تومان جذب شده است.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از بهبود نسبی جذب تسهیلات خط اعتباری شماره سه مکانیزاسیون خبر داد و گفت: پس از تشکیل بیست‌وششمین جلسه ستاد مکانیزاسیون و با تعیین تکلیف وزیر جهاد کشاورزی، تسهیل‌گری‌های لازم و رصد خط اعتباری برای اعطای تسهیلات انجام شد.

کامبیز عباسی افزود: با همکاری‌های بانک کشاورزی، ظرف 21 روز اخیر روند جذب تسهیلات مکانیزاسیون بهبود نسبی یافته است، به نحوی که طی این ایام بیش از 58 دستگاه کمباین غلات و بیش از یک‌هزار و 77 دستگاه تراکتور و معادل همین تعداد ادوات کشاورزی جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش جذب طی 21 روز گذشته به‌طور متوسط 10 تا 12 درصد اعلام شده است.

عباسی ادامه داد: حدود 535 میلیارد تومان جذب صورت گرفته است، در حالی که بیش از یک‌هزار و 670 میلیارد تومان تقاضا در بانک کشاورزی ثبت شده است و چنانچه این روند بدون وقفه ادامه یابد، در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده رفع عقب‌ماندگی‌های ماه‌های گذشته در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه مکانیزاسیون دور از دسترس نیست.

وی در پایان تصریح کرد: شعب بانک کشاورزی سراسر کشور باید در صورت وجود تقاضا نسبت به پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون بدون سقف و سهمیه اقدامات لازم را انجام دهند./

M-941210-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید