Iranian Agriculture News Agency

قیمت جدید گندم وارداتی اعلام شد

سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت با انتشار نامه‌ای درخصوص گران‌فروشی گندم وارداتی هشدار و وعده برخورد تعزیراتی با شرکت‌های متخلف داد و قیمت متعارف هر کیلوگرم از این محصول را با در نظر گرفتن نرخ جهانی اعلام کرد.

سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت با انتشار نامه‌ای درخصوص گران‌فروشی گندم وارداتی هشدار و وعده برخورد تعزیراتی با شرکت‌های متخلف داد و قیمت متعارف هر کیلوگرم از این محصول را با در نظر گرفتن نرخ جهانی ۸۰۰ تا ۸۵۰ تومان اعلام کرد.

درحالی که قیمت این محصول درحال حاضر در بازار مصرف با توجه به ممنوعیت ثبت سفارش تا 1100 تومان به فروش می‌رسد. این ممنوعیت باعث شده که برخی سودجویان از شرایط ایجاد شده سوءاستفاده کرده و ثبت سفارش‌های خود را با قیمتی هر کیلوگرم حدود 50 تومان به غیر بفروشند و قیمت این محصول افزایش یابد.

در این راستا وحید منایی، معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌یی و خدمات و سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت با ارسال نامه‌ای به شرکت‌های وارداتی به آنها درخصوص بالا رفتن قیمت گندم وارداتی در بازار، اخطار و وعده برخورد تعزیراتی داد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید