Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات ایران اعلام کرد:

تخفیف 20 درصدی فرآورده های شیلاتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به منظور کاهش قیمت و دسترسی آسان مردم به فرآورده‌های شیلاتی نیز با اتحادیه صادرکنندگان و فرآوری‌کنندگان آبزیان هماهنگی کرده‌ایم که در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، محصولات فرآوری شده شیلاتی را با 20 درصد تخفیف پایه برای مصرف‌کنندگان عرضه کنند.

تخفیف 20 درصدی فرآورده های شیلاتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات ایران اعلام کرد: برای بازار شب عید، ذخیره سازی آبزیان انجام شده و در زمینه تولید و عرضه محصولات شیلاتی مورد نیاز مردم، کمبودی وجود ندارد.
عیسی گلشاهی افزود: درخصوص عرضه محصولات شیلاتی در روزهای پایانی سال، فروشگاه‌هایی که مقررات و ضوابط سازمان شیلات را رعایت می‌کنند، ترغیب کردیم که عرضه مستقیم آبزیان انجام دهند.
وی اظهار داشت: سازمان شیلات به منظور عرضه مستقیم آبزیان، به هر یک از این فروشگاه‌ها 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای تامین بخشی از تجهیزات نگهداری این محصولات مانند یخچال و فریزر اختصاص می‌دهد.
گلشاهی ایجاد بازارهای تخصصی آّبزیان در استان‌های عمده مصرف‌کننده و تولیدکننده آبزیان مانند تهران و شیراز را از دیگر اقدام‌های این سازمان برای تامین آبزیان مورد نیاز مردم عنوان کرد و گفت: ظرف دو سال اخیر، 14 بازار تخصصی آبزیان راه‌اندازی شده و طبق برآورد ما، تا پایان سال 95 به این تعداد 11 بازار تخصصی دیگر اضافه می شود.
وی تصریح کرد: از این 11 بازار تخصصی، پنج بازار تازه تاسیس خواهد بود و شش بازار موجود نیز تجهیز و نوسازی خواهند شد.
مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار شیلات ایران از توسعه عرضه محصولات شیلاتی بین راه و در مکان‌های گردشگری در ایام عید خبرداد و اظهار داشت: هم اکنون در کشور چهار مرکز عرضه محصولات شیلاتی در بین راه ایجاد شده که دو مورد آن در استان مازندران و دو مورد دیگر در مسیر جاده های عمومی هستند که علاوه بر عرضه، طبخ آبزیان راهم انجام می د هند.
وی ادامه داد: 70 مرکز عرضه محصولات شیلاتی در مکان های گردشگری مختلف راه اندازی شده و قرار است براساس تقاضاهای موجود توسعه یابند مشروط بر آن که با فروشگاه‌های دیگر تداخل فروش نداشته باشند.
گلشاهی با اذعان به این که در بازار شب عید، نمایشگاه اختصاصی عرضه آبزیان نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در قالب نمایشگاه‌های بهاره، غرفه عرضه مستقیم آبزیان در استان‌های مختلف راه‌اندازی می‌شود.
وی اضافه کرد: به منظور کاهش قیمت و دسترسی آسان مردم به فرآورده‌های شیلاتی نیز با اتحادیه صادرکنندگان و فرآوری‌کنندگان آبزیان هماهنگی کرده‌ایم که در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، محصولات فرآوری شده شیلاتی را با 20 درصد تخفیف پایه برای مصرف‌کنندگان عرضه کنند.
وی گفت: ما همچنین به این اتحادیه اجازه داده ایم که علاوه بر 20 درصد تخفیف ریالی، بتوانند محصولات فرآوری شده شیلاتی را به صورت تخفیف وزنی نیز عرضه کنند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید