Iranian Agriculture News Agency

کاشت نهال توسط مدیرعامل بانک کشاورزی در هفته منابع طبیعی

جشنواره نهال دوستی در باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی برگزار می شود

برپایی جشنواره نهال دوستی در باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی از اقدامات بانک کشاورزی به عنوان بانک سبز و حامی محیط زیست است که مهلت ثبت نام در آن تا پایان خرداد سال 95 اعلام شده است.



رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز شنبه 15 اسفند سال جاری در اقدامی نمادین طی مراسمی به مناسبت هفته منابع طبیعی و به منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت، نسبت به کاشت نهال اقدام کرد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، شهید زاده هدف از اجرای این مراسم را که با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از روسای ادارات برگزار شد، ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ارزشمند ملی و ترغیب کارکنان بانک به کاشت نهال و احترام به طبیعت اعلام کرد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی به عنوان بانک سبز و حامی محیط زیست، فعالیت های فراوانی از جمله گسترش بانکداری الکترونیکی، پرداخت تسهیلات برای ایجاد و گسترش باغات و اجرای عملیات آبخیزداری و حمایت از تشکل های مردم نهاد حامی محیط زیست را انجام داده است و هرساله در روز درختکاری با مشارکت کارکنان بانک نسبت به کاشت صدها اصله نهال اقدام می کند.

این گزارش می افزاید برپایی جشنواره نهال دوستی در باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی از دیگر اقدامات این بانک است که مهلت ثبت نام در آن تا پایان خرداد سال 95 اعلام شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید