Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان البرز اعلام کرد:

84 درصد اراضی ملی استان البرز دارای سند شدند

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی استان البرز به آمار اراضی ملی اخذ سند شده و فاقد سند از بدو تشکیل استان تاکنون اشاره کرد و گفت: تاکنون 84 درصد اراضی ملی سند گرفته‌اند و 16 درصد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از کرج، سرهنگ اردشیر جابری عصر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان البرز که در مرکز آموزشی دکتر جوانشیر برگزار شد، با ارائه گزارش عملکرد این حوزه افزود: در حال حاضر استان البرز دارای 517 هزار هکتار مساحت بوده که از این میزان 434 هزار هکتار جزء اراضی ملی گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در راستای اجرای تبصره یک ذیل ماده 55، در مجموع 75 فقره حکم به مساحت 14 هکتار در حوزه اراضی ملی خلع‌ید شده اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی استان البرز از 77 فقره قلع و قمع به مساحت 318 هکتار طی سال جاری در استان البرز اشاره کرد و ادامه داد: درباره پرونده‌های تخلف ماده 55 در مجموع 89 پرونده تنظیم و تحویل مراجع قضایی شد که در مجموع 58 هکتار مساحت را شامل می‌شود.

جابری از وجود یک‌هزار و 471 پرونده جاری در مراجع قضایی استان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا آرای صادره قضایی له اداره کل 305 فقره و علیه اداره کل 97 فقره است.

وی به وجود 61 پرونده کنترل دام در استان اشاره کرد و یادآور شد: این میزان شامل 28 هزار و 651 واحد دامی می‌شود.

جابری تأکید کرد: طی سال جاری از سوی این فرماندهی، دو فقره پرونده تخلف در موضوع ماده 48 قانون قاچاق چوب تنظیم و تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان به آمار اراضی ملی اخذ سند شده و فاقد سند از بدو تشکیل استان تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون 84 درصد اراضی ملی سند گرفته اند و 16 درصد در حال انجام است./

B-941218-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید