Iranian Agriculture News Agency

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم درختکاری خبر داد:

کاشت 46 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی به یاد شهدای ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال و در هفته منابع طبیعی به یاد 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش 46 هزار اصله نهال در سراسر کشور کاشته می شود.

کاشت 46 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی به یاد شهدای ارتش


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم درختکاری که بمناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در مجموعه فرهنگی باغ بنانیه این نیرو برگزار شد درختکاری را بعنوان ادای وظیفه ای ملی و دینی برشمرد و گفت: امسال و در هفته منابع طبیعی به یاد 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش 46 هزار اصله نهال در سراسر کشور کاشته می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به بحث درختکاری و توسعه فضای سبز توجه ویژه ای دارد که بر همین اساس در مجموعه پادگان های نظامی شاهد انبوهی از درختان مثمر و غیرمثمر هستیم که بسیاری از پادگان ها پس از خروج از شهر با وجود این درختان به عنوان ریه شهرهاعمل خواهند کرد.

وی اظهار داشت: ما علاوه بر حفاظت و حراست از مرزهای کشور، خود را در قبال حفاظت از عرصه های منابع طبیعی مسئول می دانیم که پیشرو بودن نیروی زمینی در کمک به اطفای حریق در عرصه های جنگلی و ایجاد کمربند سبز در اراضی منابع طبیعی شاهدی بر این مدعاست.

شایان ذکر است در این مراسم که جمعی از همکاران منابع طبیعی استان تهران و همچنین تعدادی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش حضور داشتند دکتر علی کیان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران طی سخنانی به اهمیت منابع طبیعی و سیمای منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران پرداخت و از همکاری نیروی زمینی ارتش در اجرای عملیات جنگل کاری در سطحی معادل 700 هکتار در شمال شرق تهران و در منطقه تلو خبر داد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید