Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد :

آغاز عرضه میوه شب عید در 110 غرفه در سراسر استان اردبیل

در حال حاضر 1500 تن پرتقال و سیب قرمز مورد نیاز هم استانی های عزیز خریداری شده و از 24 اسفند ماه تا 29 اسفند ماه به تدریج در 110 غرفه به صورت همزمان عملیات توزیع صورت خواهد گرفت.

آغاز عرضه میوه شب عید در 110 غرفه در سراسر استان اردبیل


به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، عدیل سروی با اعلام این خبر افزود: بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی از سه ماه قبل تمهیدات لازم جهت تامین میوه شب عید و رفاه حال هم استانی های عزیز اقدامات لازم صورت گرفته بود که به دنبال آن توزیع میوه شب عید در شهرستان ها تابعه به عهده سازمان تعاون روستایی استان و در مرکز استان به عهده سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اردبیل گذاشته شد.

وی افزود: در حال حاضر 1500 تن پرتقال و سیب قرمز مورد نیاز هم استانی های عزیز خریداری شده و از 24 اسفند ماه تا 29 اسفند ماه به تدریج در 110 غرفه به صورت همزمان عملیات توزیع صورت خواهد گرفت و جهت رفاه حال مردم برنامه ریزی شده است تعداد 4 غرفه نیز بعد از عید در میادین ورودی مرکز استان همچنان به عرضه میوه وخدمت به مردم شریف اقدام کنند. از تعداد 110 غرفه تعداد 35 غرفه در مرکز استان (شهرستان اردبیل) اقدام به عرضه خواهند کرد.

سروی افزود: میوه های توزیعی از لحاظ کیفی از مطلوبیت بالائی برخوردار بوده با نظارت دقیقی که در خرید و همچنین انبارداری و هنگام فروش انجام می گیرد، جای هیچ نگرانی در این خصوص نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: یک ناظر در هرغرفه مستقر خواهد شد و بر روند صحیح توزیع نظارت خواهد کرد و جهت اطمینان از انجام درست عرضه برای تعداد 7 غرفه نیز یک سر ناظر تعیین شده است

این مقام مسئول اضافه کرد: به منظور رفاه حال کارمندان دولت نیز یک غرفه اختصاصی پیش بینی شده است که با هماهنگی تعاونی سازمان ها و ادارات میوه های مورد نیازشان را در محل کارشان دریافت خواهند کرد و به این ترتیب از ایجاد ازدحام و صف های طولانی در غرفه های عرضه جلوگیری خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود افزود: ستاد تنظیم بازار از ساعت 8 صبح تا 10 شب نظارت بر غرفه ها را انجام خواهد داد و به همین منظور مردم شریف استان در صورتی که شکایت و یا پیشنهادی در خصوص نحوه توزیع داشته باشند، می توانند به شماره تلفن 33741304 اعلام دارند./


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید