Iranian Agriculture News Agency

در اجلاس پنجم تا هفتم مهرماه 95 بررسی می‌شود؛

نقش زنان در تجارت محصولات کشاورزی طی 10 سال آینده

حدود 600 زن در اجلاس تجارت محصولات کشاورزی که از 27 تا 29 سپتامبر 2016 (پنجم تا هفتم مهرماه 1395) در شیکاگو برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

نقش زنان در تجارت محصولات کشاورزی طی 10 سال آینده

انتظار می‌رود حدود 600 زن در اجلاس تجارت محصولات کشاورزی که از 27 تا 29 سپتامبر 2016 (پنجم تا هفتم مهرماه 1395) در شیکاگو برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، این پنجمین رویداد سالانه به‌دنبال توسعه مهارت‌های ارزشمند حرفه‌ای زنان، توسعه فعالیت‌های شبکه‌ای با مدیران بانفوذ و یادگیری در زمینه صنایع مرتبط با بخش کشاورزی است.

به گفته یکی از زنان شرکت‌کننده در این رویداد، هدف از برگزاری این رویداد در هر سال، توسعه رهبران و افزایش فعالیت‌های الهام‌بخش برای زنان حرفه‌ای در این بخش است.

از مزایای این اجلاس می‌توان به رساندن صدای زنان و قوی کردن صدای آن ها در فعالیت‌های کشاورزی اشاره کرد، امسال سعی شده است با کشاندن مردان به پای میزهای گفتگو، به آینده نگاه شود و نقش زنان در تجارت محصولات کشاورزی طی پنج تا 10 سال آینده بررسی شود.

در نشست 2016 بیش از 35 سخنگو شرکت خواهند داشت و حضور زنان در اجلاس سران تجارت محصولات کشاورزی، گامی رو به جلو و محرک برای تشویق زنان جهت توسعه فناوری و زراعت، ایجاد انگیزه و ابتکار در زنان جوان برای فعالیت در بخش کشاورزی است./

A-950111-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید