Iranian Agriculture News Agency

در جریان سفر هیئت اقتصادی ۲۰ نفره آلمان به ایران در هفته آینده

حجتی میزبان همتای آلمانی اش می شود/ همراهی رییس سندیکای تولیدات کشاورزی آلمان با وزیر

وزیر جهاد کشاورزی با همتای آلمانی خود یکشنبه آینده ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری در تهران و در محل وزارت جهاد کشاوری دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد

حجتی میزبان همتای آلمانی اش می شود/ همراهی رییس سندیکای تولیدات کشاورزی آلمان با وزیر

وزیر جهاد کشاورزی با همتای آلمانی خود یکشنبه آینده ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری در تهران و در محل وزارت جهاد کشاوری دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد .

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، این دیدار تلاشی برای توسعه همکاری‌های مشترک کشاورزی میان دو کشور تلقی می‌شود .

در سفر دو روزه کریستین اشمیت وزیر کشاورزی و تغذیه جمهوری فدرال آلمان یک هیات 20 نفره مرکب از مقامات دولتی اعم از رییس سازمان دامپزشکی و مدیرکل امور الملل و مقامات غیردولتی همچون رییس سندیکای تولیدات کشاورزی آلمان وی را همراهی می‌کنند .

بر پایه این گزارش، توسعه مناسبات بخش کشاورزی، بررسی پروژه‌های مشترک برای جذب سرمایه‌گذاری و مرور همکاری‌های گذشته، محورهای مذاکرات در این دور از گفت‌وگوها را تشکیل می‌دهند .

در این سفر دو روزه، احتمال می‌رود وزیر کشاورزی و تغذیه آلمان ملاقات‌هایی را با دیگر مقامات دولتی ایران داشته باشد .

گفتنی است، آلمان در حوزه‌های تحقیقات کشاورزی، ساخت ماشین‌ها کشاورزی و تولید سموم دفع آفات نباتی از کشورهای صاحب نام دنیا است .

در سفر وزیر جهاد کشاورزی به آلمان که در اواخر دی‌ماه سال 92 به منظور شرکت در ششمین نشست بین‌المللی غذا و کشاورزی صورت گرفت، توافقی میان محمود حجتی و همتای آلمانی‌اش برای بهبود فنی بسته‌بندی محصولات صادراتی کشاورزی ایران به منظور حضور این محصولات در بازارهای جهانی انجام شد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید