Iranian Agriculture News Agency

امنیت ناوگان ماهیگیری در اقیانوس هند و آب‌های فراساحل افزایش می‌یابد

نیروی راهبردی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران و تأمین امنیت ناوگان ماهیگیری جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس هند و آب‌های فراساحل در راستای مفاد تفاهم‌نامه با سازمان شیلات ایران افزایش می‌یابد.

امنیت ناوگان ماهیگیری در اقیانوس هند و آب‌های فراساحل افزایش می‌یابد


به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران عصر روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر محورهای این دیدار و گفتگو تأکید کرد.

در این ملاقات، حسن صالحی با تشکر از برگزاری نشست و حسن توجه امیر دریادار دکتر حبیب‌الله ستاری فرمانده راهبردی نیروی دریایی ارتش بر توسعه سواحل مکران، تأمین امنیت ناوگان ماهیگیری جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس هند و آب‌های فراساحل، آموزش صیادان و همکاری‌های فرهنگی فی‌مابین و تشکیل کارگروه مشترک همکاری سازمان شیلات ایران و نیروی دریایی ارتش خواهان تدوین و امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین این دو نهاد شدند.

در این نشست معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران و همچنین سرپرست اداره‌کل شیلات سیستان و بلوچستان حضور داشته و گزارشی از حیطه مسئولیت خود در حوزه صید و بنادر ماهیگیری و استان ارائه کردند.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه پس از تدوین نهایی به امضای رئیس سازمان شیلات ایران و فرمانده راهبردی نیروی دریایی ارتش خواهد رسید./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید