Iranian Agriculture News Agency

شرکت پشتیبانی امور دام کشور در راستای اجرای ماده ٣٣ قانون بهره‌وری کشاورزی انجام داد؛

کاهش قیمت پایه جو دامی خوزستان در بورس کالا

شرکت پشتیبانی امور دام کشور، قیمت پایه عرضه جو دامی تولید استان خوزستان را کاهش داد.

کاهش قیمت پایه جو دامی خوزستان در بورس کالا


به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، در پی عرضه جو دامی موضوع ماده ۳۳ قانون افزایش بهره‌وری کشاورزی و منابع طبیعی که امسال طبق مصوبه هیأت دولت در کل کشور صرفاً از طریق بورس کالای ایران عرضه می‌شود، شرکت پشتیبانی امور دام کشور پس از سه روز عرضه در قیمت پایه هشت‌هزار ریال با توجه به عدم معامله در بازار، تصمیم به کاهش قیمت پایه این محصول گرفت.

به این ترتیب قیمت پایه جو دامی به میزان ۵۰۰ ریال در هر کیلوگرم کاهش یافت تا قیمت پایه هر کیول از محموله بیش از ۴۵۲ تنی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، هفت‌هزار و ۵۰۰ ریال تعیین شود.

عرضه مذکور امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در بازار فیزیکی بورس کالای ایران انجام می‌شود و محل تحویل آن نیز در جنوب استان خوزستان خواهد بود.

گفتنی است، در این روز همچنین 452 تن جو دامی استان خوزستان در قالب اجرای طرح قیمت تضمینی و به نرخ هفت‌هزار و 500 ریال در هر کیلو در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می‌شود. 11 هزار تن انواع شکر، سویا، کنجاله سویا، زعفران رشته و برنج وارداتی از دیگر عرضه‌های تالار محصولات کشاورزی در این روز به‌شمار می‌رود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید