Iranian Agriculture News Agency

حجتی در آیین افتتاحیه مجتمع کشت و صنعت لرستان اعلام کرد:

ارتقای کشت و صنعت لرستان به یک طرح موفق کشت بافت در آینده نزدیک/ بارندگی های مناسب امسال بهانه را از تنبل ها گرفت

وزیر جهادکشاورزی گفت: با توجه به طرح های تعریف شده در مجموعه کشت و صنعت لرستان، جمعیت شاغل آن از 500 نفر در کمتر از یک سال چند برابر می شود.

ارتقای کشت و صنعت لرستان به یک طرح موفق کشت بافت در آینده نزدیک/ بارندگی های مناسب امسال بهانه را از تنبل ها گرفت


به گزارش ایانا از لرستان، محمود حجتی عصر پنجشنبه در آیین افتتاحیه مجتمع کشت و صنعت لرستان افزود: با توجه به وجود آخرین ابزار، امکانات، دانش و ظرفیتی که در این مجتمع به کار برده شده این ظرفیت عظیم، طرح موفقی در بخش کشاورزی خواهد بود.
وی ادامه داد: در گذشته به دلایل تنبلی ها، خشکسالی، کم آبی و کاهش بارندگی ها بهانه می شد، اما با بارش های مناسب امسال در کشور و به ویژه در لرستان در کنار خاک حاصلخیز و هوای مساعد، ظرفیت بی نظیری ایجاد شده است.
وزیر جهاد کشاورزی افزود: کشت و صنعت لرستان به عنوان یک طرح موفق پایلوت به ویژه در بحث کشت بافت در آینده نزدیک مشکلات بسیاری را در سطح کشور برطرف می کند.
حجتی اضافه کرد: همچنین طرح گلخانه ای این مجموعه با توجه به ظرفیت های داخلی برون نگری، صادرات، ظرفیت های تعریف شده یک طرح نمونه اقتصاد مقاومتی است.
حجتی ابراز امیدواری کرد همانطور که یک هزار و 300 هکتار زمین کشت و صنعت احیا شد، اراضی استان نیز مشمول اینگونه اقدامات شود.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید