Iranian Agriculture News Agency

با هدف دانش‌افزایی و تعامل با سازمان‌های جهانی

جشنواره برترین‌ها در صنعت بسته‌بندی از فردا آغاز به کار می‌کند

جشنواره برترین‌ها در صنعت بسته‌بندی 10 تا 13 خردادماه سال 1395 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با هدف دانش‌افزایی و تعامل با سازمان‌های جهانی بسته‌بندی برگزار می‌شود.

جشنواره برترین‌ها در صنعت بسته‌بندی از فردا آغاز به کار می‌کند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، جشنواره برترین‌ها در صنعت بسته‌بندی با هدف دانش‌افزایی و تعامل با سازمان‌های جهانی بسته‌بندی که در سایه همکاری و اتحاد همه فعالان این صنعت در کشور قابل دستیابی خواهد بود، در 10 تا 13 خردادماه سال 1395 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این رویداد با رویکرد توسعه اشتغال پایدار، با مشارکت سازمان‌های بین‌المللی در صنعت بسته‌بندی کشور برگزار خواهد شد و با پیوند بین نهاد­های دولتی و شرکت‌های خصوصی، سعی در توسعه صنعت بسته‌بندی کشور را دارد.

جشنواره برترین‌ها در صنعت بسته‌بندی در چهار حوزه شامل همایش، مسابقه طراحی بسته‌بندی، نمایشگاه تخصصی و کارگاه بین‌المللی است. با توجه به عضویت کشور در سازمان جهانی بسته‌بندی ( WPO ) و اتحادیه بسته‌بندی آسیا (APF) و حضور هیأت‌مدیره این سازمان‌ها، این جشنواره نمایش توانمندی‌ها و برقراری ارتباطات سازنده در سطح بین‌المللی و ملی جهت توسعه صنعت بسته‌بندی کشورمان خواهد بود.

مأموریت این جشنواره توسعه اشتغال پایدار، دانش‌افزایی و تعامل با سازمان‌های جهانی بسته‌بندی با اتحاد فعالان صنعت بسته‌بندی کشور و چشم‌انداز آن معرفی ایران به‌عنوان قدرت مطرح صنعت بسته‌بندی جهانی و قدرت برتر صنعت بسته‌بندی آسیا تا سال 2020 است.

از اهداف و دستاوردهای برگزاری جشنواره می‌توان به لحاظ کردن جایگاه اقتصاد مقاومتی، استفاده از تمام ظرفیت‌های ایجادشده در فضای پساتحریم، توسعه اشتغال پایدار با استفاده از توانمندسازی نیروی انسانی و تکنولوژی به‌روز، ارتقاء دانش طراحی به جهت پیشتازی در عرصه علم و فناوری، تعالی، توسعه و ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی در صنعت بسته‌بندی، دانش‌بنیان کردن شیوه بسته‌بندی محصولات و خدمات وابسته به آن، نشان‌سازی تجاری و تقویت حضور در بازارهای منطقه و جهان، افزایش نرخ رشد ارزش افزوده محصولات با استفاده از مزیت صنعت بسته‌بندی، توسعه کارآفرینی با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با ایجاد انگیزه و مشوق‌های لازم، توسعه دانش شهروندی در جهت ایجاد الگوی مصرف مناسب، برقراری ارتباط مناسب در زنجیره تأمین (تأمین‌کنندگان، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و اصناف) و ایجاد و توسعه خدمات فنی و مهندسی در صنعت بسته‌بندی اشاره کرد.

مخاطبان این جشنواره را مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌ها و مؤسسه‌های بزرگ خصوصی، مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌ها و مؤسسه‌های دولتی، کارفرمایان، بازرگانان و صاحبان کالاها و نام‌های تجاری، مدیران و فعالان عرصه بازاریابی، تبلیغات و حوزه‌های مرتبط، تولیدکنندگان تجهیزات و مواد اولیه بسته‌بندی، مشاوران، طراحان و مجریان پروژه‌های بسته‌بندی تشکیل می‌دهند./

A-950309-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید