Iranian Agriculture News Agency

حضور بانک کشاورزی در همایش نقش بانک های توسعه ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور

«دومین همایش نقش بانک های توسعه ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور» با مشارکت بانک کشاورزی و با هدف بررسی نقش کلیدی بانک های توسعه ای در فرآیند توسعه اقتصادی کشور و بررسی میزان تأثیرگذاری این بانک ها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی برگزار شد.

حضور بانک کشاورزی در همایش نقش بانک های توسعه ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور

به گزارش ایانا از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این همایش که دهم خردادماه سال جاری در تهران با حضور برخی از مقامات اجرایی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد بانک ها، اساتید دانشگاه ها و صاحبنظران اقتصادی کشور برگزار شد، سر فصل هایی از قبیل: بانکداری توسعه ای کشوری در جهان، بانکداری توسعه ای در ایران و بانک های توسعه و اقتصاد ایران مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، از آنجا که بانک های توسعه ای در توسعه اقتصادی کشورها و رفع تنگناهای موجود رسالت مهمی بر عهده دارند، بانک کشاورزی نیز به عنوان یکی از بانک های توسعه ای ایران و تنها نهاد مالی بخش کشاورزی که در رونق این بخش نقش اساسی ایفا می کند، ضمن حمایت از برگزاری این همایش، در برپایی آن مشارکت فعال داشت.

این گزارش می افزاید: بانکداری توسعه‌ای کشوری در جهان (بانکداری توسعه ای کشوری و بانکداری توسعه ای جهانی) بانکداری توسعه ای در ایران، عملکرد بانک های توسعه ای و چالش های پیش رو در ایران مهم ترین محورهای این همایش بود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید