Iranian Agriculture News Agency

اگر می خواهید ریه هایتان خوب کار کند و لاغر شوید ، پیاز در جوراب تان بگذارید!

فکر می کنید چه اتفاقی برای شما می افتد اگر یک پیاز در جورابتان بگذارید و بعد بخوابید؟ این کار احتمالاً موجب تغییراتی در بدن شما می شود که بسیار برایتان جالب خواهد بود!

اگر می خواهید ریه هایتان خوب کار کند و لاغر شوید ، پیاز در جوراب تان بگذارید!
فکر می کنید چه اتفاقی برای شما می افتد اگر یک پیاز در جورابتان بگذارید و بعد بخوابید؟ این کار احتمالاً موجب تغییراتی در بدن شما می شود که بسیار برایتان جالب خواهد بود!

به گزارش ساعت ۲۴، طب سنتی چینی می گوید سیستم عصبی بدن انسان از طریق کانال های انرژی کار می کند، کانال هایی که در سرتاسر بدن کشیده شده اند. بنا بر این نظر، کف پای انسان امکان دسترسی مستقیم به این سیستم را فراهم می کند و موجب می شود بدنتان از این طریق سم زدایی کند.

از طرفی هر چند عجیب به نظر می رسد، اما بسیاری پیاز را به عنوان یک سم زدا در نظر می گیرند که می تواند بدن و محیط اطراف ما را سم زدایی کند. بنابراین شاید ترغیب شوید شب ها، قبل از خواب یک جوراب به پا کنید و یک عدد پیاز هم درون جورابتان قرار دهید تا از بدنتان سم زدایی کنید. با این کار احتمالاً این اتفاقات در بدن شما رخ می دهند:

۱-ریه هایتان سر حال می آیند!

این مورد واقعاً به درد کسانی می خورد که در دوره ای از زندگی شان سیگار کشیده باشند. اگر شما به تازگی سیگار کشیدن را ترک کرده باشید، بدنتان با انرژی ۲ تا ۳ برابر کار می کند تا تمام سموم و آلودگی ها را از بدنتان خارج کند. پیاز در جوراب می تواند از طریق کانال های انرژی در بدن شما، به فعالیت بهتر ریه هایتان کمک کند.


۲-ریه هایتان بهتر کار می کنند!

پیاز در جوراب می تواند به کارکرد بهتر سیستم گوارش شما کمک کند و به ویژه روده هایتان را سر حال بیاورد تا تمام خوردنی های نامناسبی را که در طول روز خورده اید از بدنتان خارج کنید. آلودگی های موجود در مواد غذایی می توانند سیستم ایمنی بدن را تضعیف کنند باعث شوند شما بیشتر سرما بخورید.


۳-تیز تر می شوید!

زمانی که سموم از بدن شما خارج می شوند، خونتان تمیزتر شده و می تواند اکسیژن بیشتری به اندام های شما و از جمله مغزتان برساند. این اتفاق موجب می شود احساس شادابی داشته باشید و مغزتان بهتر کار کند.


۴-سینوس هایتان تمیز می شوند!

آلودگی هوا، دود سیگار، مواد آلرژی زا، تأثیری منفی بر روی سینوس های افراد می گذارند. این اتفاق در طول زمان می تواند موجب درد و بیماری های سینوزیت شوند. پیاز در جوراب شما می تواند با سم زدایی از بدن، جلوی این روند را بگیرد.


۵-لاغر می شوید!

غده تیروئید مسئول آزاد کردن برخی هورمون ها در بدن است و بسیاری از این موارد آزادسازی هورمونی به این مسأله ربط دارند که بدن شما در زمان استراحت چه میزان کالری می سوزاند. پیاز می تواند به تنظیم شدن ترشح هورمون ها در بدن شما بینجامد و از این طریق شما را لاغر کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید