Iranian Agriculture News Agency

با هدف بررسی زمینه­ های همکاری مشترک صورت گرفت:

بازدید پروفسور پالمه از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی/ تایید وجود تجهیزات روز و پیشرفته در ایران

پروفسور کلاوس پالمه رئیس بخش بیولوژی مرکزی دانشگاه آلبرت لودویگ کشور آلمان و متخصص ژنتیک گیاهی خرداد ماه جاری به دعوت پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و با هدف بررسی امکان همکاری های آتی از این پژوهشکده بازدید کرد.

بازدید پروفسور پالمه از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی/ تایید وجود تجهیزات روز و پیشرفته در ایران



به گزارش ایانا از روابط عمومی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، طی این بازدید هفت ساعته، وی ابتدا با اهداف، دستاورد­ها و پروژه­ش های در دست اجرای پژوهشکده توسط حسینی معاون پژوهشی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی آشنا شده و سپس از گلخانه های تراریخته پژوهشکده بازدید کرد.

وی در ادامه با هدف آشنایی اساتید و دانشجویان پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی با پیشینه علمی دانشگاه فرایبورگ و تحقیقات خود با موضوع " نگاهی بر مطالعات فنوتیپی گیاه آرابیدوپسیس با به کارگیری فناوری وضوح بالا" سخنرانی علمی ایراد کرده و ضمن معرفی این فناوری، موارد کاربرد آن خصوصا در مطالعات میکروسپور را بیان کرد.

استاد دانشگاه آلبرت لودویگ فرایبورگ آلمان در پایان از بخش ­های مختلف تحقیقاتی پژوهشکده بازدید به عمل آورده و ضمن آشنایی با محققان از نزدیک، فعالیت­ های پژوهشی آنان را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

تجهیزات به روز و پیشرفته و محققان مجرب پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی از جمله نکات مثبتی بودند که پروفسور پالمه در پایان این بازدید طولانی و سخنرانی علمی به آن اذعان داشت./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید