Iranian Agriculture News Agency

امروز با ابلاغ مصوبه‌ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی؛

ارتقای تولید و توسعه اشتغال در روستاها به معاونت توسعه روستایی رسید/ 173 هزار شغل روستایی تعریف شد

با مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به‌عنوان دستگاه مجری مسئول اجرای پروژه‌های اولویت‌دار در سال 95 معرفی شد.

ارتقای تولید و توسعه اشتغال در روستاها به معاونت توسعه روستایی رسید/ 173 هزار شغل روستایی تعریف شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، امروز با تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مسئول اجرای پروژه ارتقاء تولید و توسعه اشتغال در دولت‌ها و مناطق محروم از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شد.

بر اساس این گزارش، مطابق بند (ج) این مصوبه، همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نظام بانکی موظف به همکاری لازم با مجری (معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور) برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هستند.


173 هزار شغل در روستا ایجاد می‌شود

معاونت زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: ذیل این مصوبه این معاونت از دستگاه‌های دولتی زیرمجموعه اهم از بسیج سازندگی، برکت، بهزیستی، بنیاد مسکن و... برای سرمایه‌گذاری در ارتقاء تولید و توسعه پایدار معاونت‌ها و مناطق روستایی دعوت به‌عمل آورد.

نعمت‌الله رضایی افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط به استناد منابع مالی در اختیار، ایجاد بیش از 153 هزار شغل متناسب با فعالیت در حوزه عملکرد تعریف کرده‌اند.

لازم به ذکر است، بر اساس ردیف یکم این مصوبه ابلاغی، عنوان پروژه "ارتقاء تولید و توسعه اشتغال پایدار در دشت‌ها و مناطق روستایی" نام دارد که با عنوان ملی "عدالت‌بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی" در دستور کار است./

F-950329-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید