Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان

سوم تیرماه مصادف است با پانزدهمین سالی که قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ سوم تیرماه سال ۱۳۸۰ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و بزرگ ترین تشکل تخصصی بخش کشاورزی پا به عرصه خدمت گذاشت.

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان


سوم تیرماه مصادف است با پانزدهمین سالی که قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ سوم تیرماه سال ۱۳۸۰ خورشیدی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و بزرگ ترین تشکل تخصصی بخش کشاورزی پا به عرصه خدمت گذاشت .

این روز را به جامعه بزرگ مهندسین کشاورزی عضو سازمان، اعضای شورای مرکزی، شورای استان ها، تمامی همکاران پرتلاش و سخت کوش در سازمان مرکزی و سازمان استان ها شادباش عرض می نمایم .

رمضان؛ ماه رحمت و غفران الهی است که دریای بیکران لطف و عنایت حضرت دوست در آن جوشش و تلاطم دیگری دارد. بهترین فرصت برای به دست آوردن کمال و معنویت؛ ماهی که می توان در آن به تقرب رسید و حقایق را آنگونه که هست نظاره کرد. در این ماه آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان را از درگاه احدیت مسئلت دارم .

آنچه که امروز می توان به عنوان نیاز اساسی بخش کشاورزی کشور دانست، "ارتقاء بهره وری بخش کشاورزی" است، چرا که دوران توسعه کمی در این بخش به سر رسیده است و نیازمند برنامه هایی برای افزایش راندمان تولید با توجه به محدودیت های جدی در عوامل تولید هستیم .

بی شک ارتقای بهره وری در این بخش نیازمند توسعه سطح خدمات فنی و مهندسی کشاورزی است تا بتوان در گذر از کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی به توسعه پایدار در این بخش دست یافت. نیروی انسانی باتجربه، متخصص و کارآمد به عنوان یک شاخص مهم درارتقای بهره وری، نقطه عطفی در توسعه خدمات تخصصی در بخش کشاورزی است که توجه ویژه دولتمردان را به این امر معطوف می دارم .

امیدوارم با عنایت حضرت حق و تلاش روز افزون مسؤولان و اعضای سازمان شاهد شکوفایی و تعالی هر چه بیشتر سازمان در نیل به اهداف تعیین شده آن باشیم .

احمد کبیری

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید