Iranian Agriculture News Agency

هشدار مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در مورد تبلیغات نامتعارف برگزاری همایش ها و کنگره ها

مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در خصوص خبر منتشر شده در ارتباط با " کنگره تجلیل از یکصد مدیر شایسته"که در روز جمعه 25 تیر برگزار می شود، هشدار داد.



مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در خصوص خبر منتشر شده در ارتباط با " کنگره تجلیل از یکصد مدیر شایسته"که در روز جمعه 25 تیر برگزار می شود، هشدار داد:
به گزارش ایانا از سازمان ملی استاندارد، تبلیغات نامتعارف برخی کنگره ها و همایش ها درخصوص صدور گواهینامه سیستم مدیریت (ایزو 9001، ایزو 14001 و سایر سیستم ها ) با عناوین نشان زرین ایزو ، دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو و... در همایش ها، سمینارها و کنگره ها مورد تایید این مرکز نبوده و گواهینامه های صادره فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است.
براساس اعلام این مرکز، تعدادی از شرکت های فاقد اعتبار از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و سایر نهادهای اعتباردهی معتبر بین المللی ، بدون رعایت کامل الزامات ممیزی، گواهی کردن و تایید صلاحیت اقدام به صدور گواهینامه می نمایند.
لذا از همه ذی نفعان و علاقمندان درخواست می شود، قبل از مراجعه و واگذاری کار به هر نهاد گواهی کننده ، نسبت به صحت تاییدیه های لازم از مراجع ذیصلاح مرتبط اطمینان حاصل نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پورتال اطلاع رسانی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به نشانی www.naci.ir ، و یا به نشانی تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از خیابان زرتشت- کوچه پزشکپور- پلاک 23 مراجعه و یا با شماره 888931910 و دورنمای 88898174 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید